AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #1 Skrevet 7. juni 2023 Hvor lang tid tok det før du innså at du valgte feil? Og hva skjedde i etterkant? Anonymkode: 56ce3...5e1
Hill83 Skrevet 7. juni 2023 #2 Skrevet 7. juni 2023 Yeep. Kan angre enda men lite å gjøre med det. Hun er borte og utilgjengelig 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #3 Skrevet 7. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor lang tid tok det før du innså at du valgte feil? Og hva skjedde i etterkant? Anonymkode: 56ce3...5e1 Har aldri forlatt noen mennesker. Det er egentlig de som forlot meg. Uansett hvor dårlig noen har oppført seg forlater jeg ingen siden vet hvor vondt det er å bli det selv. Jeg har angret på noen ting at jeg ikke var en god venn for noen som mente jeg ikke var siden ønsker å være den perfekte vennen. Anonymkode: 977c0...bab 1
Million Skrevet 7. juni 2023 #4 Skrevet 7. juni 2023 (endret) Ja. En. Min egen feil. Eller, egentlig hans feil, fordi jeg gjorde det slutt flere ganger pga hans sykelige sjalusi. Da jeg var i tjueårene mente jeg bestemt at dette var noe jeg ikke kunne klare å leve med, så slutt ble det, flere ganger, før vi fant sammen igjen en stund osv repeat. Men så en dag ble det slutt og vi fant ikke sammen igjen. Årene gikk. Har egentlig aldri elsket noen andre på samme måte. Sånn er livet. Endret 7. juni 2023 av Million 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #5 Skrevet 7. juni 2023 Ja litt, men både og. På ungdomsskolen var jeg forelsket i en som var forelsket i meg, men jeg bare tulla vekk alt alvoret og såret han masse fordi jeg vokste opp i et hjem med emosjonelt utilgjengelige foreldre og psykisk vold så det å være sårbar og å slippe noen nær meg var jeg ikke i stand til å håndtere på en normal og god måte desverre. I 20 årene møttes vi en god del tilfeldig på byen og det var alltid noe der, men jeg hadde ikke begynt i terapi og var på samme sted emosjonelt sett hvor jeg ikke klarte å slippe noen inn på meg og tillate meg selv å være nær noen og jeg ville ikke såre han igjen så vi droppet å prøve på nytt. Jeg vil alltid lure på hvordan det hadde vært om vi to ble sammen. Nå går jeg i terapi og jobber med å klare å slippe folk inn på meg og komme i kontakt med følelsene mine. Anonymkode: f2775...aec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå