AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #1 Skrevet 7. juni 2023 Er det noen som vet om en person som har besøksforbud mot en adresse, kan kjøre sakte forbi bolig uten å bryte besøksforbud? Må han stoppe for at det skal gjelde? Anonymkode: 83b41...237
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #2 Skrevet 7. juni 2023 Det vil gå under forfølgelse så det er åpenbart ikke lov, hvis det er en psykopat som har besøksforbud som holder på sånn så er det bare å ringe politiet. Anonymkode: a3689...230 2 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #3 Skrevet 7. juni 2023 Jeg vil tro det er brudd på besøksforbudet hvis du kjører sakte forbi. Du vil i tidspunktet du kjører forbi være for nær eiendommen Anonymkode: 28751...807 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #4 Skrevet 7. juni 2023 Jeg ville ringt politiet og fortalt at hva han gjør. Hvis dette er en adresse han ikke trenger å passere for å komme til jobb eller hjem så er det åpenbart han gjør det kun for å holde øye med vedkommende. Da kan politiet prate med han og be han holde seg unna. Et besøksforbud gjelder ofte selve adressen og en vis radius rundt selve adressen. Anonymkode: 0bb8d...01d
FruLøvetann Skrevet 7. juni 2023 #5 Skrevet 7. juni 2023 Han må ikke passere boligen på noen mulig måte. Jeg fikk heldigvis dokumentert med bilde.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #6 Skrevet 7. juni 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg ville ringt politiet og fortalt at hva han gjør. Hvis dette er en adresse han ikke trenger å passere for å komme til jobb eller hjem så er det åpenbart han gjør det kun for å holde øye med vedkommende. Da kan politiet prate med han og be han holde seg unna. Et besøksforbud gjelder ofte selve adressen og en vis radius rundt selve adressen. Anonymkode: 0bb8d...01d 1 minutt siden, FruLøvetann said: Han må ikke passere boligen på noen mulig måte. Jeg fikk heldigvis dokumentert med bilde. Gjelder dette også for damer, eller er bare gyldig for "han"? Det finnes kvinner med besøksforbud og. Anonymkode: 405d1...86e
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #7 Skrevet 7. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Gjelder dette også for damer, eller er bare gyldig for "han"? Det finnes kvinner med besøksforbud og. Anonymkode: 405d1...86e Ja, det gjør det garantert, men vil tro uten å virke stigmatiserende at det er klart flere menn med besøksforbud enn kvinner. Som gjør at de fleste bruker han kanskje å uten å tenke seg om også. Anonymkode: c1276...e8f
Fireflies Skrevet 7. juni 2023 #8 Skrevet 7. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Gjelder dette også for damer, eller er bare gyldig for "han"? Det finnes kvinner med besøksforbud og. Anonymkode: 405d1...86e Nå skriver TS "han" i tråden sin så slutt å tro at folk ikke mener kvinner kan få besøksforbud nå. Det er ikke hva diskusjonen handler om. 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #9 Skrevet 7. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Gjelder dette også for damer, eller er bare gyldig for "han"? Det finnes kvinner med besøksforbud og. Anonymkode: 405d1...86e Selvfølgelig kan kvinner ha besøksforbud, men TS skrev at dette var en han. Anonymkode: 0bb8d...01d 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #10 Skrevet 7. juni 2023 Takk. Skal kontakte politiet i morgen. Anonymkode: 83b41...237
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå