AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #1 Skrevet 7. juni 2023 Hei! Ifjor rett før jul var jeg ganske nær utbrenthet og starta gå litt til psykolog. Pluss, startet på medisiner (antidepressiv). Symptomer var blant annet hårtap, hukommelsesvikt, insomni, gråt ofte, greide ikke gjøre så mye pga slitenhet. Jobben jeg hadde da trigget i tillegg stresset mitt enormt mye verre. Startet i ny jobb like etterpå. Etter oppstart har jeg vært mye mer fysisk syk enn jeg pleier. På 7 mnd innebærer dette: Influensa på meg selv en hel uke, måneden etterpå: Mistet stemmen 1-2 dager. Barnet mitt har også vært syk i begynnelsen av denne måneden og i vinter 1-2 dager. I forrige uke hadde jeg et kraftig migreneanfall og måtte bli hjemme en dag. Idag fikk jeg akutt diaré og kvalme og greide ikke bli på jobb.. Har superdårlig samvittighet og fatter ikke at jeg som vanligvis er frisk skal bli så mye syk..🥺 Noen erfaringer her? Redd for å bli innkalt på møte om fravær.. Anonymkode: 0d470...5c3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #2 Skrevet 7. juni 2023 Jeg synes ikke dette høres mye ut. De fleste er syke innimellom, barn er syke enda litt oftere og det har vært ekstra mye sykdom etter korona. Anonymkode: 58bf1...257
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå