AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #1 Skrevet 7. juni 2023 Jeg tenker å gå til innkjøp av Najell sleepcarrier, og lurer derfor på om det er noen som har erfaringer med både nestet i seg selv og diverse tilbehør som kan kjøpes med? Eventuelt om man har, eller har planer om, å kjøpe og gjort seg noen tanker🙂 Tenker da spesifikt på sleepcarrier reducer, cover for sleepcarrier og madrasstrekk. Sistnevnte koster jo hele 399kr, er det verdt det? Anonymkode: 85e82...88f
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #2 Skrevet 7. juni 2023 Kjøpte rimelig fort madrasstrekk til den. Én real runde gulp og hele greia må i maskinen, for så å bruke et døgn på å tørke… (Forsøkte med et håndkle nedi først, men det ble bare rot.) Det andre tilbehøret har jeg ikke sett bruk for. Kan bare bruke et sammenrullet teppe/håndkle som «reducer». Anonymkode: 97132...892
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #3 Skrevet 7. juni 2023 Jeg kjøpte aldri tilbehør, la bare et mykt teppe fra newbie i bunnen. Men min unge gulpet ikke noe særlig. Veldig fornøyd, men brukte den bare i nyfødt perioden. Solgte den for 1000,- etter jeg var ferdig med den Anonymkode: 060dd...4d3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #4 Skrevet 7. juni 2023 Har gulpebaby uten noe tilbehør. Bruker et håndkle, teppe, putevar eller en flanellklut i bunn. Har heller ikke noe annet tilbehør og har ikke følt behov for å ha det 😊 reducer trenger du definitivt ikke, vår er 3 mnd nå, helt gjennomsnittlig og likevel begynner det å bli for lite allerede. Det er definitivt et fantastisk godt kjøp, absolutt en av de tingene vi har brukt mest på vår lille og jeg skulle ønske det fantes da jeg fikk mine 2 første 🥰 Spesielt pappaen bruker det veldig mye når han bysser. Anonymkode: 4067b...333
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #5 Skrevet 7. juni 2023 Brukte vår masse. Bor i tredje etasje uten heis, og har vogna på bakkeplan. Så brukte den hver gang vi skulle ut med vogna. Kjøpte ikke noe tilbehør, la en stor gulpeklut eller flanellaken i bunnen, det holdt. Anonymkode: e44c7...677
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #6 Skrevet 7. juni 2023 Jeg har madrastrekket og er sånn middels fornøyd. Klart kjekt at den kan slenges i vaskemaskina uten å måtte vaske hele nestet (vi bruker det til alt! så kjedelig å måtte vente på at det skal tørke), og det er jo for all del tykkere enn å f.eks. bruke en gulpeklut. Men jeg liker ikke at det er mindre enn dimensjonene på carrieren inni. Det blir liksom liggende litt løst, og baby vokser raskere ut av trekket enn av selve carrieren. Om man ikke er veldig nøye på å justere før man legger baby oppi, eller om baby spreller litt så risikerer man at gulpet havner utenfor. Synes derfor ikke at det er verdt den relativt stive prisen. Men er kjempefornøyd med selve carrier-en. Baby er fire måneder nå, og vi bruker den HVER dag, både hjemme og i vogna. Har ikke hatt behov for noe trekk. Er vi ute, har vi den bare oppi vognbaggen, og tar evt. hele vognbaggen med oss hvis vi skulle ha behov for å sette baby fra oss på en skitten overflate. Kan heller ikke se for meg at det er noe stort poeng med reducer. Babyer vokser fort, og nestet er allerede veldig koselig og passe trangt. For helt nyfødte ville jeg heller bare brukt vanlige tepper og lagt mellom hvis det skulle være et behov. Anonymkode: 3f713...34b
Katrin94 Skrevet 7. juni 2023 #7 Skrevet 7. juni 2023 Kjempe fornøyd med sleepcarrieren. Brukte den hver dag frem til rundt 5 mnd. Visste ikke at alt dette tilbehøret fantes. Ble 2-3 runder i vaskemaskinen med påfølgende lang tørketid etter gulp/spy, men overlevde det. Brukte et håndkle i bunnen.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #8 Skrevet 8. juni 2023 Kjøpte madrasstrekket/den "bunnen" som enkelt kan vaskes + reduceren. Veldig fornøyd!!! Mye bedre enn "vanlig" nest som jeg hadde sist. Anonymkode: c93c1...d94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå