Majer Skrevet 7. juni 2023 #1 Del Skrevet 7. juni 2023 Jeg har konfrontert alt fra folk som har prøvd å stjele sykler til ungdommer som spyttet på eksen eller hørte på høy musikk på bussen. Jeg fikk trusler rettet mot meg hver gang, men ingen gikk til angrep. La oss si jeg hadde luktet hasj på Oslo S, gått bort til tjue ungdommer og konfrontert dem. Hadde det vært trygt eller er Norge et lovløst land hvor uskyldige mennesker må gå med våpen i tilfelle de må forsvare seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #2 Del Skrevet 7. juni 2023 Jeg tror folk sliter med så mye i dagens samfunn, at det er regelrett gambling med livet å konfrontere hvem som helst nå. Anonymkode: 2fb5e...c8f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #3 Del Skrevet 7. juni 2023 Kommer an på sammenhengen, hvem man søker å konfrontere og antallet av dem. Det går som regel fint å si fra på en ryddig måte at noe ikke er greit på dagtid, men du bør nok være mer forsiktig med fulle/rusede folk på kveldstid for eksempel, særlig hvis det er mange av dem. Anonymkode: 5c0cc...d7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå