Gå til innhold

Hvor mye må man gå ned i vekt for å redusere brystomfang med 10 cm?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei alle sammen :)

Jeg skulle så gjerne ha passa inn i favorittkjolen igjen, men desverre har jeg esa ut grunnet sykdom og den har nå blitt alt for trang over brystet:(

Jeg ønsker derfor å vite hvor mye vil dere tro at man må gå ned i kg får å miste 10 cm i brystomfang? Jeg begynner å tvile på om jeg noen gang kommer meg inn i den kjolen igjen :S 

Anonymkode: 9f9c5...c6d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette er det naturligvis ingen som kan svare deg på. Ingen vet hvor du mister kiloene dine og hvor fettet forsvinner fra på kroppen din når du slanker deg. Midje, hofte, rumpe, lår, ansikt, overarmer, bryster.... det er mange plasser å velge mellom. Kroppen din gjør som den vil.

Du må ganske enkelt slanke deg og se hva som skjer. 

Anonymkode: 85231...35f

• Liker 5
Skrevet

Kjøp en ny kjole som ser bra ut på deg og lik deg selv som du er nå. :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tipper maks 10 kg. Men det blir gjetting. 

Anonymkode: 207a6...c96

AnonymBruker
Skrevet

Du vet vel selv hva du veide før du ble syk/begynte å legge på deg dette ekstra som har kommet? Vil tro kjolen passet fint da du kjøpte den? Så da har du jo svaret?

Dette spørsmålet er jo umulig å svare på for oss andre. Jeg har små bryster og brukte samme bh da jeg hadde anoreksi med bmi 15, og nå når jeg er frisk med bmi 20. Resten av kroppen min har jo endret seg, men bysten er rimelig lik selv med 15kg forskjell..

Anonymkode: c53ee...0d0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.6.2023 den 13.01):

Hei alle sammen :)

Jeg skulle så gjerne ha passa inn i favorittkjolen igjen, men desverre har jeg esa ut grunnet sykdom og den har nå blitt alt for trang over brystet:(

Jeg ønsker derfor å vite hvor mye vil dere tro at man må gå ned i kg får å miste 10 cm i brystomfang? Jeg begynner å tvile på om jeg noen gang kommer meg inn i den kjolen igjen :S

Anonymkode: 9f9c5...c6d

det er nok individuelt, men jeg pleier å regne 1 cm per kilo. Fettet rundt magen går raskere.

Anonymkode: 8f2c8...470

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

det er nok individuelt, men jeg pleier å regne 1 cm per kilo. Fettet rundt magen går raskere.

Tilføyer: Generelt er det vel slik at fettet rundt magen forsvinner først, og rundt hoftene sist. Jeg mister nokså raskt rundt brystet, men ikke så raskt som agen.

AnonymBruker
Skrevet

Umulig å si uten peiling på hvor stor/lite du er i utgangspunktet. 

Anonymkode: 8a343...f6d

Gjest AnonymBrukar0
Skrevet

Jeg har gått ned 10 kg uten å redusere brystomfanget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...