AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #1 Del Skrevet 7. juni 2023 Jeg er som sagt 56 år, og har nesten ikke rynker. Ingen rynker i panne, ingen sinnarynke, ingen kråketær ved øynene. Men når jeg smiler, så ser jeg at det blir litt rynker under øynene. Men det vises ikke når ansiktet er glatt. Nå har jeg begynt å se to rynker rett over munnen. Men det er lite. Jeg har litt nedovermunn fra naturens side, og det har forsterket seg. Men det er også det eneste jeg ser har forandret seg fra jeg var 40. Der er det litt rynker også, men de er små. Jeg hadde veldig fet hud i ungdommen, og slet med kviser og hudormer både i ansikt, bryst og rygg. Min fete hud har vel reddet meg litt nå. Jeg sliter litt med eksem rundt øyne og nese, men ikke så veldig. Min søster som er 3 år yngre enn meg ser betydelig eldre ut enn jeg gjør. Hun ser ut som en på vår alder, mens jeg ikke gjør det. Tror det er den fete huden min som har gitt meg få rynker og et mer ungdommelig utseende enn jeg fortjener. Fet og tjukk hud i ansiktet. I tillegg har jeg 10 kilo overvekt som også fyller ut huden litt. Og det vil jeg ha. Jeg vil ikke bli tynn, jeg vil ha min lille overvekt. Samtidig vil jeg kjøpe klær som er fine, så er på en stram line der. Over str 44 er det bare elendighet, men heldigvis er jeg str 42 enda. Det å være str 42 eller xl har jeg vært i hele mitt voksne liv, selv om jeg har vært mye slankere enn nå. Fordi jeg er bred over skuldre og også har store bryst, har jeg aldri gått under str 42 i overdeler. Selv om jeg var så slank nedover at jeg kunne ha str 36 i bukser. Tilbake til mitt heldige utseende. Jeg er altså 56 år, og ser ut som 40 i følge mange. Det må skyldes min fete hud. Jeg bruker ikke mange hudprodukter. Det eneste jeg gjør er å bruke en dagkrem som underlag for foundation. Ikke noen nattkrem eller krem for øyne. Ikke noe egentlig. Anonymkode: 22b0d...543 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #2 Del Skrevet 7. juni 2023 😂 Anonymkode: 2818d...45c 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #3 Del Skrevet 7. juni 2023 Jeg er selv 40, og blir fortsatt spurt om legitimasjon noen ganger. Selv når jeg skal kjøpe øl😅Har vært nøye med min hud, men aldri tatt botox ol. Tenker vi bare må være veldig fornøyde med dette🫶 Anonymkode: 9be14...e01 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #4 Del Skrevet 7. juni 2023 Hva skal du fram til, at folk bør bli tykke og få fet hud for og se unge ut? Anonymkode: b213e...197 14 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #5 Del Skrevet 7. juni 2023 Gratulerer med genene dine. Anonymkode: 05280...c18 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 7. juni 2023 #6 Del Skrevet 7. juni 2023 Så løsningen for et evig ungt utseende er lett overvekt og fet hud? Notert. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 7. juni 2023 #7 Del Skrevet 7. juni 2023 (endret) Festlig tråd - jeg er 52 og har aldri hatt fet hud, ikke er jeg preget av overvekt heller, og likevel har jeg gode gener og fin hud.. merkelige greier. flaks tenker jeg. 🤯 Endret 7. juni 2023 av Carrot 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #8 Del Skrevet 7. juni 2023 BobbySocks skrev (7 minutter siden): Så løsningen for et evig ungt utseende er lett overvekt og fet hud? Notert. Ja, litt. For fet og tykk hud får ikke så tidlig rynker som tynn og tørr hud. Det sier seg vel selv. Litt overvekt fører til at ansikt og hud fylles i litt, og dermed ikke får så lett rynker og alderstegn som et tynt og magert ansikt gjør. 5-10 kilo overvekt er godt for en som vil se litt yngre ut, Anonymkode: 22b0d...543 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #9 Del Skrevet 7. juni 2023 Carrot skrev (10 minutter siden): Festlig tråd - jeg er 52 og har aldri hatt fet hud, ikke er jeg preget av overvekt heller, og likevel har jeg gode gener og fin hud.. merkelige greier. flaks tenker jeg. 🤯 Fint for deg! Men de fleste med tynn hud ser noenlunde gamle ut når de er 52, Med unntak av deg og meg:) Anonymkode: 22b0d...543 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 7. juni 2023 #10 Del Skrevet 7. juni 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Fint for deg! Men de fleste med tynn hud ser noenlunde gamle ut når de er 52, Med unntak av deg og meg:) Anonymkode: 22b0d...543 Nope - vi er ikke noe unntak, mange mange har det slik. En flott dame jeg kjenner er over 80 og kunne gått for å være rundt 65 any day.. Jeg tror det er mange flere som er så heldig 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #11 Del Skrevet 7. juni 2023 Carrot skrev (3 minutter siden): Nope - vi er ikke noe unntak, mange mange har det slik. En flott dame jeg kjenner er over 80 og kunne gått for å være rundt 65 any day.. Jeg tror det er mange flere som er så heldig Ja, min svigermor også, som er 95. Hun ser yngre ut enn sin datter på 70. Hun er så sprek i en alder på 95. klarer seg fint hjemme, steller hagen, slår plen osv. Og gjør alt vi andre gjør. Hun har en utrolig energi! Jeg lærer så mye jeg kan av henne. Anonymkode: 22b0d...543 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 7. juni 2023 #12 Del Skrevet 7. juni 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ja, min svigermor også, som er 95. Hun ser yngre ut enn sin datter på 70. Hun er så sprek i en alder på 95. klarer seg fint hjemme, steller hagen, slår plen osv. Og gjør alt vi andre gjør. Hun har en utrolig energi! Jeg lærer så mye jeg kan av henne. Anonymkode: 22b0d...543 Hva er det du tenker du lærer? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #13 Del Skrevet 7. juni 2023 Takk for speilanalysen 😅 Jeg kan gi min: Jeg aner ikke hvor jeg ligger utfra snittet. Men felles for oss alle er at vi blir like daue som sild hele gjengen på etellerannet tidspunkt. Anonymkode: 46069...8dd 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #14 Del Skrevet 7. juni 2023 Ville du diskutere noe, eller er dette et dagboknotat? Anonymkode: 245c0...d35 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 7. juni 2023 #15 Del Skrevet 7. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er som sagt 56 år, og har nesten ikke rynker. Ingen rynker i panne, ingen sinnarynke, ingen kråketær ved øynene. Men når jeg smiler, så ser jeg at det blir litt rynker under øynene. Men det vises ikke når ansiktet er glatt. Nå har jeg begynt å se to rynker rett over munnen. Men det er lite. Jeg har litt nedovermunn fra naturens side, og det har forsterket seg. Men det er også det eneste jeg ser har forandret seg fra jeg var 40. Der er det litt rynker også, men de er små. Jeg hadde veldig fet hud i ungdommen, og slet med kviser og hudormer både i ansikt, bryst og rygg. Min fete hud har vel reddet meg litt nå. Jeg sliter litt med eksem rundt øyne og nese, men ikke så veldig. Min søster som er 3 år yngre enn meg ser betydelig eldre ut enn jeg gjør. Hun ser ut som en på vår alder, mens jeg ikke gjør det. Tror det er den fete huden min som har gitt meg få rynker og et mer ungdommelig utseende enn jeg fortjener. Fet og tjukk hud i ansiktet. I tillegg har jeg 10 kilo overvekt som også fyller ut huden litt. Og det vil jeg ha. Jeg vil ikke bli tynn, jeg vil ha min lille overvekt. Samtidig vil jeg kjøpe klær som er fine, så er på en stram line der. Over str 44 er det bare elendighet, men heldigvis er jeg str 42 enda. Det å være str 42 eller xl har jeg vært i hele mitt voksne liv, selv om jeg har vært mye slankere enn nå. Fordi jeg er bred over skuldre og også har store bryst, har jeg aldri gått under str 42 i overdeler. Selv om jeg var så slank nedover at jeg kunne ha str 36 i bukser. Tilbake til mitt heldige utseende. Jeg er altså 56 år, og ser ut som 40 i følge mange. Det må skyldes min fete hud. Jeg bruker ikke mange hudprodukter. Det eneste jeg gjør er å bruke en dagkrem som underlag for foundation. Ikke noen nattkrem eller krem for øyne. Ikke noe egentlig. Anonymkode: 22b0d...543 🧌🧌🧌🧌🧌🧌🧌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #16 Del Skrevet 7. juni 2023 Ok. Anonymkode: 2bd8d...0fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #17 Del Skrevet 7. juni 2023 Min oldemor døde nærmere 100 år - nesten uten rynker. Hun var slank hele livet. Min bestemor døde i 70-åriene - så godt som uten rynker hun også. Nett og slank hele livet. Min far på 80 år er også så godt som uten rynker - slank hele livet. Min mor nærmere 80 år har nesten ingen rynker heller - slank hele livet. Selv er jeg få år yngre enn ts, har så godt som ingen rynker heller. Var en kort periode 25 kg mer, resten av livet vært slank. Dette er mer genetikk enn noe annet, ts. Er det ikke bare å være fornøyd med den du er? Anonymkode: e884f...dba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #18 Del Skrevet 7. juni 2023 Jeg er godt over 40 og ble spurt om jeg var over 25 i dag på polet. Jeg har IKKE fet hud.. heller aldri vært plaget av kviser eller noe sånt. Hos meg er det arv og kun det. Vi har gode gener på hud og hår og at vi ser unge ut til vi bikker 70. Men har dårlig gener på mye annet da😅 Ser ut som femogtyve, men føler meg som femognitti Anonymkode: c2539...6dc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #19 Del Skrevet 7. juni 2023 Rødstrupa skrev (2 minutter siden): 🧌🧌🧌🧌🧌🧌🧌 Min bestefar er 100 og har nært sagt ikke en rynke. Man ser at han er gammel altså, men ansiktet - spesielt panna og rundt øynene - er så og så rynkefritt. Anonymkode: c2539...6dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ishavsrøya Skrevet 7. juni 2023 #20 Del Skrevet 7. juni 2023 Om du er troll eller ikke. Husker jeg også har hørt at fet og uren hud, ofte gjør at rynkene kommer sent i livet😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå