Gå til innhold

Hva er galt med meg?? Betatt av gift mann

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og jeg er gift selv. Han jeg er betatt av er 10 år eldre enn meg, og langt mindre attraktiv fysisk enn min mann. Ikke har vi ekstremt god kjemi heller, kanskje fordi jeg blir stressa av å være i nærheten av han, kjenner han ikke så godt. Men det er noe spennende med han og jeg har på en måte lyst å bli bedre kjent og at han skal like meg. Men jeg elsker mannen min og livet vi har sammen.

Føler meg som verdens verste menneske som går rundt med dette. Kan noen fortelle meg at det er normalt? Jeg og mannen har vært sammen i 11 år og selvfølgelig har jeg sett menn jeg syns er kjekke i løpet av disse årene, men dette er annerledes. 

Anonymkode: 4b982...3a5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og jeg er gift selv. Han jeg er betatt av er 10 år eldre enn meg, og langt mindre attraktiv fysisk enn min mann. Ikke har vi ekstremt god kjemi heller, kanskje fordi jeg blir stressa av å være i nærheten av han, kjenner han ikke så godt. Men det er noe spennende med han og jeg har på en måte lyst å bli bedre kjent og at han skal like meg. Men jeg elsker mannen min og livet vi har sammen.

Føler meg som verdens verste menneske som går rundt med dette. Kan noen fortelle meg at det er normalt? Jeg og mannen har vært sammen i 11 år og selvfølgelig har jeg sett menn jeg syns er kjekke i løpet av disse årene, men dette er annerledes. 

Kunne vært meg som skrev dette innlegget. Har ingen råd å komme med, men vi er tydeligvis fler i samme situasjon🫶🏼

Anonymkode: 99762...5c7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Opplevd noe lignende jeg og. Bare at han er mye yngre enn meg. Jeg vet at han kommer jeg aldri til å «få» for å si det slikt. Jeg har tenkt mye på han og vet sannelig ikke helt hvorfor jeg fikk et voldsomt hekt på akkurat han (jeg er også gift og elsker mannen min). 

Jeg unngår de plassene jeg vet kanskje han går på. Jeg har unngått de meste plassene de siste 6 mnd for å ikke treffe på han. Hektet har avtatt og jeg kan snart begynne å gå på disse plassene igjen (for når hektet er over håper jeg, så gjør det ingenting for meg hvis jeg tilfeldig treffer på han). 
Slike hekt har kanskje skjedd med meg 3 ganger i løpet av mitt 46 år lange liv. Alle disse mennene har kanskje noe til felles som jeg blir veldig betatt av. Alle har også vist en interesse for meg, men jeg vet innerst inne at ingen av dem er bra for meg (dette er menn som er veldig flørtende, har mange damer og venninner og tjener ganske bra). 
Når det er sagt, så er hektet gått over for de to første. Treffer jeg dem igjen, så kjenner jeg ingenting lengre på noe form for hekt heldigvis 

Anonymkode: cb3bc...a0a

• Liker 2
Skrevet

Tror er normalt å fantasere om andre selvom man er i et forhold. Man vil ofte ha en man ikke kan få. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt normalt. Det går over.

Anonymkode: 5a90a...b1d

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Å bli betatt av andre mens man er i forhold er ikke unormalt. Det er hva man gjør med det som er avgjørende.

Anonymkode: f01fd...660

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Tror det er helt normalt. Det går over. Ikke gi det næring. Ikke legg han til i sosiale medier eller chat med han. Plutselig har det gått over.

Anonymkode: fc775...825

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for alle svar. Håper det går over. Vi bor på en liten plass der "alle vet hvem alle er", barna våre er venner og jeg vet hvem kona hans er, så at noe skulle skjedd er helt utenkelig. Jeg møtte han på fest for noen uker siden (visste ikke at han skulle dit) og holdt på å fortelle han at jeg syns han var kjekk. Fy flate jeg er så glad for at jeg ikke gjorde det!

Men det er ikke så lett å bare unngå han siden det er en liten plass. Jeg må bare finne noen mestringsstrategier tror jeg. Det er veldig godt å lese at dette er ganske normalt!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Anonymkode: 5a90a...b1d

Ikke for å skremme TS, men for meg har det vart i 19 år...

Anonymkode: caa53...a61

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Takk for alle svar. Håper det går over. Vi bor på en liten plass der "alle vet hvem alle er", barna våre er venner og jeg vet hvem kona hans er, så at noe skulle skjedd er helt utenkelig. Jeg møtte han på fest for noen uker siden (visste ikke at han skulle dit) og holdt på å fortelle han at jeg syns han var kjekk. Fy flate jeg er så glad for at jeg ikke gjorde det!

Men det er ikke så lett å bare unngå han siden det er en liten plass. Jeg må bare finne noen mestringsstrategier tror jeg. Det er veldig godt å lese at dette er ganske normalt!

Jeg pleier å tenke at «min» er aksekuell/ mikropenis/ hiv etc… 

Anonymkode: 99762...5c7

• Nyttig 3
Skrevet

Hvorfor det? Jeg omgås både menn og kvinner (selvsagt), og er det noen som er fine/kjekke så sier jeg det ofte uten å legge noe mer i det. Tror og håper det booster selvtilliten deres. Jeg ville ha tatt det som et koselig kompliment om noen hadde sagt det til meg 🙄. Jeg er gift og kona kan finne på å si det samme. Det spørs om dette blir sagt i en flørtende tone eller ikke.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

😳 hvordan klarer du det??

AnonymBruker
Skrevet
911 skrev (8 timer siden):

Hvorfor det? Jeg omgås både menn og kvinner (selvsagt), og er det noen som er fine/kjekke så sier jeg det ofte uten å legge noe mer i det. Tror og håper det booster selvtilliten deres. Jeg ville ha tatt det som et koselig kompliment om noen hadde sagt det til meg 🙄. Jeg er gift og kona kan finne på å si det samme. Det spørs om dette blir sagt i en flørtende tone eller ikke.

Ja nei selvfølgelig kan jeg si til folk at de er kjekke på en tilfeldig måte til en jeg ikke kjenner noe "mer" for men jeg hadde nok sagt det i en flørtende tone til han. Det jeg holdt på å gjøre var å gå bort til han, sette meg ned ved siden av han, og si at "jeg syns du er jævlig kjekk". Og det tror jeg kunne blitt kleint mellom oss i ettertid.. men jeg er helt enig, det er jo en boost å få høre at noen syns man er fin! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan betatt er du da?

Tenker du masse på knulling? Sånn, «klask-klask-klask»?

Anonymkode: 8995f...36a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det går over igjen..

Anonymkode: ab454...630

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville i det stille lett etter noen "feil" med mannen. Tenk på alt det negative det ville skapt. Men ikke gitt det spesielt mye oppmerksomhet. 

Det du heller kan gjøre -det er å snu blikket ditt og planlegge din egen verden litt. Bruke dette som et hint om at det er på tide at dere tenker litt nytt og spennende? 

Etter over ti år så har dere sikkert funnet et godt spor, og der det er trygt er det vel mulig å leke og oppdage noe nytt. Jeg misunner dere som har lange trygge forhold jeg. Jeg har aldri opplevd den tryggheten over så lang tid som dere har, enda. (Håper det kommer!)

Forstår deg mer om du holder på å miste følelsene for din mann altså, men hvis ikke så tror jeg dere kunne endret alt dette med å finne nytt fokus.  

Jeg fant ut om denne festivalen for litt siden, ikke vært der selv. Men verden holder på med mye mer enn vi tror og det er mye å finne på som vekker andre sanser og følelser, mange ting å utforske https://www.angsbacka.com/event/tantra/

Anonymkode: 89b83...c97

• Liker 2
Skrevet

Ja nei selvfølgelig kan jeg si til folk at de er kjekke på en tilfeldig måte til en jeg ikke kjenner noe "mer" for men jeg hadde nok sagt det i en flørtende tone til han. Det jeg holdt på å gjøre var å gå bort til han, sette meg ned ved siden av han, og si at "jeg syns du er jævlig kjekk". Og det tror jeg kunne blitt kleint mellom oss i ettertid.. men jeg er helt enig, det er jo en boost å få høre at noen syns man er fin! 

Ja, enig (så bra å kunne være enig med noen her inne 😄). Det kunne bli litt kleint om det ble påtrengende og flørtende. Kanskje det hadde ført til noe mer enn en kort samtale...  Prøv å fokusere på de negative sidene med mannen (alle har noen negative sider). Lykke til. Tror de fleste får et "hekt" av og til i løpet av et langt liv så du er ikke alene om det er noen trøst.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

😳 hvordan klarer du det??

Jeg elsker mannen min, og jeg minner meg selv på hvor høyt jeg verdsetter trofasthet.

Men jeg føler at jeg elsker to menn, og når det går tregt i praten og i samlivet mellom mannen min og meg, lengter jeg etter den andre.

Ingen av de to vet at jeg er forelsket i den andre fyren. Og sånn må det selvfølgelig forbli. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt det da. Du hadde jo vært unormal om du ikke var sånn i våre dager..

Anonymkode: e4d67...e25

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.6.2023 den 12.09):

AnonymBruker skrev (På 7.6.2023 den 13.58):

Kunne vært meg som skrev dette innlegget. Har ingen råd å komme med, men vi er tydeligvis fler i samme situasjon🫶🏼

AnonymBruker skrev (På 7.6.2023 den 14.37):

Opplevd noe lignende jeg og. Bare at han er mye yngre enn meg. Jeg vet at han kommer jeg aldri til å «få» for å si det slikt. Jeg har tenkt mye på han og vet sannelig ikke helt hvorfor jeg fikk et voldsomt hekt på akkurat han (jeg er også gift og elsker mannen min). 

Aoo19 skrev (På 7.6.2023 den 17.34):

Tror er normalt å fantasere om andre selv om man er i et forhold. Man vil ofte ha en man ikke kan få. 

AnonymBruker skrev (På 7.6.2023 den 17.35):

AnonymBruker skrev (På 7.6.2023 den 17.35):

Å bli betatt av andre mens man er i forhold er ikke unormalt. Det er hva man gjør med det som er avgjørende.

AnonymBruker skrev (På 7.6.2023 den 17.40):

Tror det er helt normalt. Det går over. Ikke gi det næring. Ikke legg han til i sosiale medier eller chat med han. Plutselig har det gått over.

AnonymBruker skrev (På 7.6.2023 den 20.27):

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er betatt av mi venninnes eks! Kan ikke noe for det, men kveles av forelskelse hver gang jeg ser han, og det er ofte. 

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Jeg elsker mannen min, og jeg minner meg selv på hvor høyt jeg verdsetter trofasthet.

Men jeg føler at jeg elsker to menn, og når det går tregt i praten og i samlivet mellom mannen min og meg, lengter jeg etter den andre.

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Helt normalt det da. Du hadde jo vært unormal om du ikke var sånn i våre dager..

Gratulerer, i kvinners verden normaliseres det å være betatt av/bli forelsket i en annen, sågar å hevde at hun elsker to menn. Med søsterlig støtte og support. Om jeg, eller en annen mann, hadde kommet med samme story; ta deg sammen din utro drittsekk, utroskap er like mye mentalt som fysisk. Hilsen KG. 

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg pleier å tenke at «min» er aseksuell/ mikropenis/ hiv etc… 

OK, så størrelsen betyr noe allikevel? 

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...