AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #1 Skrevet 7. juni 2023 Har just vært til utredning på dps. Psykologen var i tvil om det var generalisert angst eller tilbakevendende depresjon. Noen andre som har det sånn? Venter på behandlingsplan. men kjenner det er tungt i hverdagen når kropp og hode svinger sånn opp og ned. Er nok ikke den enkleste å leve mwd heller. Noen dager føles det som det er tungt nok å bare puste. Totalt tiltaksløs. Anonymkode: af92b...ee3 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #2 Skrevet 7. juni 2023 Jeg fikk diagnosen generalisert angst da jeg var 21 år. Nå er jeg 41 og er diagnostisert autist. Det har vært en lang reise. Lytt til kroppen og gi deg selv lov til å roe ned❤️ Anonymkode: 61d6c...3a8
Kittykat Skrevet 7. juni 2023 #3 Skrevet 7. juni 2023 Jeg har diagnosene generalisert angst, panikkangst og unnvikende personlighetsforstyrrelse. I begynnelsen så var angsten veldig fremtredende og tok mye av hverdagen. Det går litt bedre nå, mange år senere, men angsten kan innimellom komme ut i full blomst. Jeg bruker medisin daglig og har gjort det i ca 15 år. Er nå 45 år. Har på en måte lært meg å leve med angsten etter så mange år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå