Gå til innhold

Flere her som er sammen med samboer/mann/kjæreste kun for familien og barna?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke noe imot mannen min, men han gir meg ikke spesielt mye heller. Vi fungerer godt som foreldre og samarbeider flott mtp familien og ungene, men jeg ser med gru på hvordan vi skal få det når de flytter ut. Vi har ikke noe å snakke om lenger. Vi har forsøkt alt for å finne tilbake til kjærestefølelsene, men det er borte. Flere som kun eksisterer sammen med partner pga familien, økonomien eller det praktiske?

Anonymkode: e75b2...5fc

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg har ikke noe imot mannen min, men han gir meg ikke spesielt mye heller. Vi fungerer godt som foreldre og samarbeider flott mtp familien og ungene, men jeg ser med gru på hvordan vi skal få det når de flytter ut. Vi har ikke noe å snakke om lenger. Vi har forsøkt alt for å finne tilbake til kjærestefølelsene, men det er borte. Flere som kun eksisterer sammen med partner pga familien, økonomien eller det praktiske?

Selvfølgelig er det flere som er sammen pg av barna og evt økonomi. Men det er også vanskelig å holde dette vedlike når man har unger, det tror jeg er naturlig. Det kommer liksom ikke på første plass. At dere ikke har noe å snakke om, høres ut som en eller begge av dere tar utgangspunkt i at dette ikke fungerer lenger. 

Begge må ha positive holdninger hvis en skal få tilbake slukket gnist, umulig å få fyr på noe som råtner. 

Anonymkode: bfa4b...009

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var det i mange år, da barna var små. 

Hverdagen gikk med til jobb og familien AS. Vi hadde skjelden tid til bare oss. 

Vi har fire barn, så ofte planet vi ut på sofaen etter at ungene var i seng. 

Jeg tenkte mange ganger at dette gidder jeg ikke.  Vi bare eksisterte sammen.  Men samtidig var det ikke god nok grunn til til å gå, og snu opp ned på barnas hverdag. 

Nå er ungene større, og vi har bedre tid til hverandre.  Nå ser jeg hvor fantastisk mann jeg har, og jeg elsker han virkelig.  Nå har vi tid til å gjøre artige ting sammen, og vi har det veldig bra.  

Jeg er hvertfall veldig glad for at jeg ikke gikk. Barna har hatt et stabilt hjem og mannen og jeg har hverandre inn i alderdommen.  

Anonymkode: f5add...bb6

• Hjerte 7
AnonymBruker
Skrevet

hvor gamle er barna? Hvor lenge er det til de flytter ut? 

Anonymkode: 5c055...a06

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

hvor gamle er barna? Hvor lenge er det til de flytter ut? 

Anonymkode: 5c055...a06

De er 8, 10 og 13 år

Ts

Skrevet

Vi bor sammen utelukkende fordi jeg ikke vil gå glipp av halve barndommen til mine barn. Det er lenge siden vi var kjærester for å si det sånn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Elskeren min har det slik. De er room-mates, og ordner det praktiske sammen. Det er et arbeidsfellesskap.
Han er glad i henne, men mer som en venn enn en kjæreste. Lidenskapen lever han ut her, og det gjør at forholdet deres varer.

Anonymkode: 92b0c...16d

AnonymBruker
Skrevet
Heln skrev (3 minutter siden):

Vi bor sammen utelukkende fordi jeg ikke vil gå glipp av halve barndommen til mine barn. Det er lenge siden vi var kjærester for å si det sånn.

Jeg har ikke barn selv, men jeg kam forstå tankegangen og valget ditt. Sålenge dere ikke krangler og ting flyter greit som FORELDRE så synes jeg det er en helt fair løsning

Anonymkode: 1c3db...d03

AnonymBruker
Skrevet

Ja, med eksmannen min. Bestevenninnen min har det sånn nå. 

Jeg forlot min mann, og det er det aller beste jeg har gjort.  Barnet vårt fikk det mye bedre år vi har det bra på hver vår kant. 

Anonymkode: d48fd...a07

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Men ikke pga barna men pga økonomi 

Anonymkode: 950c8...7b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...