AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #1 Skrevet 7. juni 2023 Ikke møtt så mange menn som blir sinte når man avviser de, men en. Jeg avviste ham etter en date, brått begynte han å skrive en masse rekke truende meldinger om at jeg var slem og stygg. Senere begynte han å stalke meg på sosiale medier i flere måneder, lage ny fake profil og skrive masse truende meldinger. Og følgende melding: du får ikke avvise meg. Hva er det med sånne menn som ikke tåler avvisning? Må være skummelt å slå opp med de senere om det skulle blitt et forhold?😊 Anonymkode: 8cd5f...b84
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #2 Skrevet 7. juni 2023 Mange som har problemer med avvisning, meg selv inkludert. Har aldri oppført meg sånn da, men har sendt mange meldinger og ringt osv. Skal mer til en en date da altså, men har skjedd etter ganske kort tid. Det er mye bedre nå rett og slett fordi jeg vet om problemet mitt, men det er nok mange der ute som sliter med det uten å vite om det. Jeg har aldri truet noen da, og sier ikke slemme ting. Skummelt at han driver og oppretter nye profiler også. Han sliter nok med mye rart. Kanskje du kan prøve å lage ny profil? Jeg har faktisk gjort det et par ganger selv for å slippe unna noen som har vært skremmende. Anonymkode: 44be2...c6c
Gerd Karin Skrevet 5. mars 2024 #3 Skrevet 5. mars 2024 Det er også rare menn som har likt meg gjennom årene som har kommet med trusler fordi jeg blankt avviser på stedet. Jeg er ikke en dame som flørter, dater eller noen gang har drevet med menn, jeg trives kun med mitt eget liv og tåler overhodet ikke de som ser på meg annet enn et menneske. Reslultatet er veldig enkelt: Jeg kvier meg aldri for en politianmeldelse for å bli krenket privatlivets fred for syke mennesker som ikke trives i sitt eget selskap og trives med livet sitt uten å måtte ødelegge for andre. Slik skal det være her i Hol og alle andre steder både i Norge og verden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå