AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #1 Skrevet 7. juni 2023 Eksen min gjorde det slutt for en stund siden. Jeg var knust. Nå i ettertid har han begynt å fortelle at han dater ulike jenter. Men andre felles kjente sier at disse jentene ikke eksisterer. Hvorfor lyver han om sånt? Han kunne lett fått meg tilbake tidligere, om det var det han ville, så det er ikke det han prøver på. Tror heller ikke det er at han prøver å jage meg vekk, for jeg har selv sagt det er best vi ikke har kontakt, mens han insiterer på at vi er venner Anonymkode: 3b1c5...7a4
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #2 Skrevet 7. juni 2023 Han er en spurv som prøver å være påfugl, og gjøre deg sjalu Anonymkode: 9ce80...3a3 4 6
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #3 Skrevet 7. juni 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Tror heller ikke det er at han prøver å jage meg vekk, for jeg har selv sagt det er best vi ikke har kontakt, mens han insiterer på at vi er venner Han vil gjøre deg sjalu og usikker. Og vil egentlig ha litt kontroll over deg og føler han mister den når du ikke vil ha kontakt. Fortsett sånn du, det er det lureste Anonymkode: a1d0d...565 7
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #4 Skrevet 7. juni 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nå i ettertid har han begynt å fortelle at han dater ulike jenter. Men når han forteller dette til deg, så er det jo tydelig at dere har kontakt da Anonymkode: a1d0d...565
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #5 Skrevet 7. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han er en spurv som prøver å være påfugl, og gjøre deg sjalu Anonymkode: 9ce80...3a3 Haha, god beskrivelse 😄 Men hva oppnår han ved at jeg skal bli sjalu? Er det godt når noen har det vondt? AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han vil gjøre deg sjalu og usikker. Og vil egentlig ha litt kontroll over deg og føler han mister den når du ikke vil ha kontakt. Fortsett sånn du, det er det lureste Anonymkode: a1d0d...565 Jeg sa at det er best å kutte kontakten først etter han begynte å prate om disse damene, så jeg tror ikke han begynte med det fordi han var redd for å miste kontrollen... på det tidspunktet han startet med de damene var alt "normalt. Typ at jeg fortsatt hadde sterke følelser for han. Anonymkode: 3b1c5...7a4
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #6 Skrevet 7. juni 2023 Emosjonell manipulasjon for å trigge en følelsesmessig reaksjon ut av deg så han kan føle han fortsatt har makt over deg og følelsene dine. Han kjenner nemlig avmakt når du ikke vil ha kontakt. Bare fortsett å ha null kontakt, han gjør ikke livet ditt bedre på noen måte. Ikke la han komme frem med denne manipulasjonen! Anonymkode: 69f42...3bb 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #8 Skrevet 7. juni 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Emosjonell manipulasjon for å trigge en følelsesmessig reaksjon ut av deg så han kan føle han fortsatt har makt over deg og følelsene dine. Han kjenner nemlig avmakt når du ikke vil ha kontakt. Bare fortsett å ha null kontakt, han gjør ikke livet ditt bedre på noen måte. Ikke la han komme frem med denne manipulasjonen! Anonymkode: 69f42...3bb Dette. Han vil kjenne på makten over deg, uten å være sammen med deg. Good riddance. Det beste du kan gjøre er å blankt ignorere ham og kutte kontakt så langt det er mulig. La ham være en flau unnskyldning av et menneske alene. Anonymkode: f4398...025 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #9 Skrevet 7. juni 2023 For en taper han er Anonymkode: 257af...2bd
frøkna Skrevet 7. juni 2023 #10 Skrevet 7. juni 2023 Han vil ha kontroll over deg. Han kommer til å prøve seg igjen ila sommeren, og da tenker han at han vil ha deg i sin hule hånd etter å ha først forlatt deg og så gjort deg sjalu. Hold deg unna han. Selvom han insisterer på å være venn så bør du ikke gå med på det. Krev avstand. 3
PM75 Skrevet 7. juni 2023 #11 Skrevet 7. juni 2023 Jeg tror han tenkte at han ville være veldig populær blant damene hvis han ble singel. Det slo ikke helt til. Så for å opprettholde fasaden og fortelle deg at det var riktig å slå opp, så finne han på disse damene. Jeg tror det er mer koblet til hans selvbilde enn hans følelser for deg. 3 2
Nymerïa Skrevet 7. juni 2023 #12 Skrevet 7. juni 2023 Han får tydeligvis akkurat den reaksjonen fra deg som han ønsker ettersom han fortsetter. Jeg foreslår at du ser og høyner. Neste gang han sier noe om en ny dame så sier du "Hun høres ut som en kjempedame! La oss møtes alle sammen, jeg er sikker på at vi kommer godt overens. Passer torsdag?" Gjør det, TS, og kom tilbake til tråden og fortell hvordan det gikk. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #13 Skrevet 7. juni 2023 Takk til alle som har svart meg . Jeg er ikke sikker på om teorien om at han vil ha kontroll stemmer, for han har visst hele tiden at jeg fortsatt har sterke følelser for han, og at jeg helst ville hatt han tilbake. Da det gir ikke mening at han skal fortelle at han dater andre for å beholde kontrollen - for den har han allerede? Han oppmuntrer meg til å møte andre, men samtidig er han helt motstander av at vi skal kutte kontakten og mener vi skal være i hverandres liv for alltid. Anonymkode: 3b1c5...7a4
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #14 Skrevet 7. juni 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Takk til alle som har svart meg . Jeg er ikke sikker på om teorien om at han vil ha kontroll stemmer, for han har visst hele tiden at jeg fortsatt har sterke følelser for han, og at jeg helst ville hatt han tilbake. Da det gir ikke mening at han skal fortelle at han dater andre for å beholde kontrollen - for den har han allerede? Han oppmuntrer meg til å møte andre, men samtidig er han helt motstander av at vi skal kutte kontakten og mener vi skal være i hverandres liv for alltid. Anonymkode: 3b1c5...7a4 Eksen min holdt på sånn som dette. Fortalte om jenter han likte/traff, og oppmuntret meg til å treffe noen. Viste seg at alt bare var oppspinn. Han var bare for stolt til å innrømme at han angret ekstremt på bruddet og hadde enorm kjærlighetssorg. Så han brukte denne dialogen for å beholde kontakten med meg. Alt kom for en dag da jeg plutselig ble sammen med en ny. Da stod han med lua i hånda og innrømmet alt. Men da var det for sent. (Dette var forøvrig en veldig fin gutt altså. Og vi var tenåringer og hverandres første kjærester begge to. Vi hadde vært sammen i 2 år da han slo opp.) Anonymkode: f7628...a01 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #15 Skrevet 7. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk til alle som har svart meg . Jeg er ikke sikker på om teorien om at han vil ha kontroll stemmer, for han har visst hele tiden at jeg fortsatt har sterke følelser for han, og at jeg helst ville hatt han tilbake. Da det gir ikke mening at han skal fortelle at han dater andre for å beholde kontrollen - for den har han allerede? Han oppmuntrer meg til å møte andre, men samtidig er han helt motstander av at vi skal kutte kontakten og mener vi skal være i hverandres liv for alltid. Anonymkode: 3b1c5...7a4 Han vil ha deg i sitt liv på akkurat den måten han vil; inkludert at du skal forholde deg til hans fiktive damer som han tror du blir sjalu av. Hvorfor gidder du? Han høres sprø ut. Anonymkode: e03e2...31b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå