AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #1 Skrevet 7. juni 2023 Fikk satt inn hormonspiral for 2 dager siden, og fikk en murrende følelse av hodepine første kvelden, nå er den helt og holdent tilstede… såpass ille at jeg føler meg dårlig. Smertestillende tar den ikke. Har migrene så vet hvor vondt hodepine kan være, og dette føles som en mild migrene. Bivirkning? Hvor lenge varer dette da? Uholdbart å ha det sånn i lang tid iallfall… Anonymkode: 751a8...da4
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #2 Skrevet 7. juni 2023 Det er visst samme hormoner i hormonspiral som i cerazette, og cerazette ga meg konstant langvarig hosepine i 5 måneder før jeg ga opp og slutta. Ei venninne brukte cerzette uten problemer i 1 år før hun plutselig fikk hodepine som varte i flere måneder til hun sluttet. Begge vi lider av migrene også. Det er ikke sikkert hodepinen din gir seg, dessverre Anonymkode: 6c5ef...ff5
Kalevala Skrevet 7. juni 2023 #3 Skrevet 7. juni 2023 2 dager er veldig kort tid da. De fleste bivirkninger gir seg i løpet av ganske kort tid, men 2 dager er nok i underkant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå