AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #21 Del Skrevet 8. juni 2023 Tusen takk for alle svar! Tror nok jeg lander på å gi litt blaffen i disse testene, dersom det blir en ny PP. Kan evt. vurdere å kjøpe Clearblue digital, men det blir nok i alle fall ikke neste måned - da er vi på ferie og orker ikke styre så mye med testing. Føler ærlig talt det skaper unødvendig stress på nåværende tidspunkt. Jeg har alltid hatt regelmessig syklus, aldri vært plaget med voldsomme blødninger eller mye smerter. Har tatt celleprøver hos gynekolog som i tillegg har gjort UL og fått beskjed om at alt ser fint ut. Både jeg og samboer er friske og normalvektige, og vi verken røyker eller snuser. Vi er 32 og 30 år, så er jo heller ikke veeldig gamle. Ser derfor ingen åpenbare grunner til at dette ikke skal gå «av seg selv».. får evt. ta opp igjen testingen dersom det skulle dra ut☺️ Venter EL i dag eller i morgen, og (tror i alle fall) jeg kjenner det litt på kroppen - masse EL-slim de siste dagene og lette murringer i korsryggen. Flo sier at i morgen er dagen, men skjønner jo at man ikke kan stole 100% på en app🤓 Anonymkode: 15992...e06 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #22 Del Skrevet 23. juni 2023 Liten oppdatering her. Jeg ble gravid denne syklusen!🥰 Uten en eneste positiv eggløsningstest. De testene ble altså bare stress (og fullstendig unødvendig) for meg😅 TS Anonymkode: 15992...e06 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå