Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtte en fyr i helga som jeg endte opp med å sove over hos etter en kveld på byen. Vi snakket mye hele natten, og var begge veldig fulle. Dagen etter lå vi i senga inntil hverandre til langt på dagen før jeg reiste hjem. Vi hadde ikke sex.

Vi utvekslet ikke noe snap o.l og har ikke hørt noe fra han i ettertid. Bør jeg vente å se om han tar kontakt? Tar menn kontakt selv om de er interessert i å møtes igjen, eller var dette bare ett engangstilfelle? Han vet navnet, og burde ikke være vanskelig å finne meg om han ønsker.

Anonymkode: 8ccec...e6f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, menn tar kontakt og gir lyd fra seg om de vil sees igjen 😀

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Enig med den over her. Det gjelder for så vidt meg som kvinne også. Om jeg er nysgjerrig på noen så søker jeg de opp og får en litt sånn kriblende følelse i kroppen og oppmerksomhet mot vedkommende. 

Jeg møtte en på lørdag, kjempeklaff på kjemien og tiltrekning, råklining og tafsing, men dro hjem hver til vårt. Jeg er pittelitt lunken fordi jeg vet han er interessert og jeg vet ikke helt hvor interessert jeg er enda. Men han tok kontakt om natten og sjekket om jeg var kommet meg hjem, og så har han tatt litt kontakt de siste dagene. Nå er jeg spent på om han tar initiativ til å treffes igjen, og finne ut hva han faktisk er ute etter.

Hovedregelen er: er han interessert så tar han kontakt. 🙂

Anonymkode: ffab8...ac8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du hadde vært interessert hadde du tatt kontakt med han, du er antakeligvis ikke interessert nok

Anonymkode: b7e4a...d9b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du ga han verken telefon nummer eller sosiale medie detaljer og forventer at han skal søke deg opp og finne deg gjennom et navn? Jeg hadde ikke orket. Lykke til.

Anonymkode: f4a91...ef4

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Møtte en fyr i helga som jeg endte opp med å sove over hos etter en kveld på byen. Vi snakket mye hele natten, og var begge veldig fulle. Dagen etter lå vi i senga inntil hverandre til langt på dagen før jeg reiste hjem. Vi hadde ikke sex.

Vi utvekslet ikke noe snap o.l og har ikke hørt noe fra han i ettertid. Bør jeg vente å se om han tar kontakt? Tar menn kontakt selv om de er interessert i å møtes igjen, eller var dette bare ett engangstilfelle? Han vet navnet, og burde ikke være vanskelig å finne meg om han ønsker.

Hvorfor bry seg med hva andre hadde gjort? Navn er ok, men "Hadde hun ønsket at jeg skulle ta kontakt så hadde hun vel gitt meg nummeret sitt. Ja ja." Også sitter dere der, hver for dere og egentlig vil ha kontakt. Så er det noen som er avhengig av å skrive ned ting, av ulike årsaker og forveksler/husker feil. 

Nei, vet du hvordan så ta kontakt med han, du. Om han ikke følte grunnlag til å bli bedre kjent så har i det minste du fått en klarhet og slipper å plutselig tenke på det i nå og da.

Anonymkode: ab87c...083

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke ga han nret ditt så kommer han ikke til å lete etter deg med mindre du er kvinnen fra hans drømmer, noe du mest sannsynlig ikke er. 

Men det er bare onsdag, kanskje du hører fra han på lørdag. Men da hadde jeg tatt det som at han bare ønsker en bootycall og ikke vil date seriøst. 

Anonymkode: 47b04...0de

AnonymBruker
Skrevet

Hadde han kun vært interessert i sex så hadde han prøvd seg på det.. 

Litt vanskelig å vite hva dette er. Koset, kysset dere? Eller kun vennskapelig? Om dere ikke gjorde noe som helst ville jeg droppet det

Men det kan jo være at det ikke er så lett for han å få kontakt med deg som du tror, eller at han venter på deg. Også mulig han tenkte du ikke var så interessert, og vil spare seg for avvisning.

Anonymkode: c7be2...054

AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke interessert eller husker lite fra kvelden, kanskje navnet ditt også.

Anonymkode: 68eaf...6d7

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Menn tar definitivt kontakt om de vil møtes igjen. 

AnonymBruker
Skrevet

Her er det bare å ta litt iniativ selv og ikke sitte og vente og tenke at en mann "tar kontakt om han er intressert".

Du vet ingen ting om han eller hans intensjon. Hopp i det, send han en kort hyggelig melding og ta det derfra.

Anonymkode: 7fd7f...921

Skrevet
Labello skrev (7 timer siden):

Jepp, menn tar kontakt og gir lyd fra seg om de vil sees igjen 😀

Kan jo tenkes de tenker «damer tar kontakt om de er interessert» og. 

Er ikke verdens undergang å få et nei til en kaffe. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Dating er litt som å selge varer på finn.no. hvis folk er interessert så tar de garantert kontakt 😉😆

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...