Flintis Skrevet 9. juni 2023 #21 Skrevet 9. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 7.6.2023 den 3.53): Det er snart et år siden jeg og dama har hatt sex. Hun vil ikke. Jeg aner ikke hvorfor så ikke spør. Jeg vil jo helst ha sex med henne, men når det har gått så lang tid.. Bør man kunne "få lov" til å ligge med en annen når partner ikke gidder etter så lang tid? Anonymkode: 750a9...75a Vil hun ikke komunisere med deg så gjenstår vel å åpne eller avslutte forholdet. 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #22 Skrevet 9. juni 2023 Forholdet er jo i realiteten over. Man har det bedre alene, da kan man i det minste se hva annet som er på "markedet" Anonymkode: a2dac...4ae 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #23 Skrevet 9. juni 2023 Serafin skrev (På 7.6.2023 den 16.51): P-sprøyte da? Hvordan skal p-sprøyte fungere for meg når verken hormonspiral, kobberspiral eller den mildeste p-pillen som finnes på markedet passer meg? Anonymkode: 0bd53...7e5
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #24 Skrevet 9. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvordan skal p-sprøyte fungere for meg når verken hormonspiral, kobberspiral eller den mildeste p-pillen som finnes på markedet passer meg? Anonymkode: 0bd53...7e5 Hvis både du og mannen ønsker at du skal ha lyst på sex så må dere finne annen prevensjon. Hvis dere er ferdige med å få barn kan sterilisering være et godt alternativ. I et forhold bør det væres i begges interesse å bruke et prevensjon som ikke demper lysten til noen av dere. Anonymkode: 3d57e...1ff 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #25 Skrevet 9. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 7.6.2023 den 14.01): Gjør husarbeid! Så blir det nok noe på deg. Anonymkode: 50d67...17a Skulle likt å sett reaksjonen om det var motsatt.. Anonymkode: 060d6...f95
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #26 Skrevet 9. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis både du og mannen ønsker at du skal ha lyst på sex så må dere finne annen prevensjon. Hvis dere er ferdige med å få barn kan sterilisering være et godt alternativ. I et forhold bør det væres i begges interesse å bruke et prevensjon som ikke demper lysten til noen av dere. Anonymkode: 3d57e...1ff Ja jeg har "mast" lenge på mannen at han må sterilisere seg. Vi har fått de barna vi ønsker så det er bare latskap at han ikke har gjort det. Sånn sett har han bare seg selv å takke når jeg mister sexlysten av all prevensjon jeg tester ut.. Anonymkode: 0bd53...7e5 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #27 Skrevet 10. juni 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvordan skal p-sprøyte fungere for meg når verken hormonspiral, kobberspiral eller den mildeste p-pillen som finnes på markedet passer meg? Anonymkode: 0bd53...7e5 Tror det var ment som et forslag. Problemet er at kvinner står på prevensjon som gir manglende sexlyst over lang tid. Hormonprevensjon er enkelt, men kan bli drepen for forholdet. Sjekk andre muligheter. Pessar, sæddrepende krem osv. Anonymkode: 18b8a...b11
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #28 Skrevet 10. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror det var ment som et forslag. Problemet er at kvinner står på prevensjon som gir manglende sexlyst over lang tid. Hormonprevensjon er enkelt, men kan bli drepen for forholdet. Sjekk andre muligheter. Pessar, sæddrepende krem osv. Anonymkode: 18b8a...b11 Og at mannen kutter snippen når man er ferdig med barn da selvsagt. Anonymkode: 18b8a...b11
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #29 Skrevet 10. juni 2023 Man blir vant til å leve et liv uten sex. For min del er det omtrent det samme som Ts beskriver. Hun vil ikke. Vi har ikke hatt sex sammen på snart 6 år nå, og jeg har ikke hatt sex med noen andre heller på de årene, men har tenkt mye på det. Om det er verdt å ofre sexlivet sitt for å være sammen med den man er glad i? Nei, på mange måter ikke, men på en god del måter ja. Sex er noe som beriker livet, men ikke noe vi er avhengig av for å overleve. Det viktigste er vel at dere får snakket skikkelig sammen, og finne ut hva dere vil gjøre. M44 Anonymkode: 62031...61c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå