AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #1 Skrevet 7. juni 2023 Han følger masse instajenter, som poster lettkledde bilder. Har begynt å følge han jeg dater på insta, han følger ikke meg tilbake. Vi er eksklusive og dater, chatter sammen på insta. Men gjør vondt at han liker bildene til masse lettkledde jenter😣 som poster bilder med mye pupper og rumpe. De er engelske, jenter med svære pupper og rumpe. Og meg en gang gidder han ikke å følge. Han følger jo masse lettkkedde jenter som han ikke kjenner, så ja. Jeg selv trener en god del og ser bra ut. Men blir usikker på om han ser på kvinner som objekter (sex)!😞 han kan jo bare spørre meg om bikinibilder så kan jeg sende, istedet for å drive å sikle etter ukjente damer... Anonymkode: 0ba8d...fe7
Maestro Skrevet 7. juni 2023 #2 Skrevet 7. juni 2023 Finn deg en MANN heller. Er bare guttevalper som driver på slik. 3 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #3 Skrevet 7. juni 2023 Æsj, så ekkelt. Hadde ikke blitt tiltrukket av en slik mann. Finnes andre det ute! Anonymkode: 00214...3da 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #4 Skrevet 7. juni 2023 Skjønner du blir usikker av det. Jeg møtte en som holdt på sånn, han var det godt å bli kvitt når følelsene kjølnet litt. Skjønner ikke at de oppfører seg sånn på en så transparent plattform som Instagram, for vi får jo med oss hva som foregår... søppelmenn rett og slett! Anonymkode: 3cf03...999 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #5 Skrevet 7. juni 2023 Ja sånn oppførsel viser at han ser på kvinner kun som objekter og at han ikke følger deg tilbake tyder på at han vil skjule for omverdenen at dere dater og at han ikke interesserer seg for deg og ditt liv Anonymkode: 0a575...22e 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #6 Skrevet 7. juni 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Skjønner du blir usikker av det. Jeg møtte en som holdt på sånn, han var det godt å bli kvitt når følelsene kjølnet litt. Skjønner ikke at de oppfører seg sånn på en så transparent plattform som Instagram, for vi får jo med oss hva som foregår... søppelmenn rett og slett! Anonymkode: 3cf03...999 Han her er helt ekstrem! Følger kvinner som bare poster lettkledde bilder, halvnakne Anonymkode: 0ba8d...fe7
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #7 Skrevet 7. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja sånn oppførsel viser at han ser på kvinner kun som objekter og at han ikke følger deg tilbake tyder på at han vil skjule for omverdenen at dere dater og at han ikke interesserer seg for deg og ditt liv Anonymkode: 0a575...22e Enig, skjønner ikke at han gidder å følge så mange av de... Anonymkode: 0ba8d...fe7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå