Gå til innhold

Hva er det pinligste du har gjort..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av andre tråder her på KG, så spør jeg:

Hva er det pinligste du har vært ute for i senga?

Håper på mange underholdende svar, trenger en god latter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

At sengebunnen ga etter mens det var på det heteste - ble et brutalt avbrudd, men madrassen tok heldigvis av for fallet! :ler:

Endret av Brunhilde
Skrevet

Eksen min fikk en musefis midt i trynet en gang. :rodme:

Gjest VillVakkerUng&Yndig
Skrevet

hahahah... Ja... jeg slutter aldri å bli flau over fitte-fisen.

heldigvis kniper jeg nå, slik at det ikke kommer vakum, men det er fort gjort. :ler::ler:

• Liker 1
Skrevet

vakum er ikke gøy her heller! Kommer ikke fiselyd men slurpelyder og det er nesten verre :S

Skrevet

Haha :) men man må jo bare le av det. Morsomme kroppen :)

Det pinligste jeg har gjordt er vel å sovne midt i kosinga...

• Liker 1
Skrevet
hahahah... Ja... jeg slutter aldri å bli flau over fitte-fisen.

heldigvis kniper jeg nå, slik at det ikke kommer vakum, men det er fort gjort.  :ler:  :ler:

Vakum gir ikke fitte-fis.. Vakum er lufttomt. Så det blir motsatt. Fise-lydene kommer pga luft.. Måtte bare nevne det, har jo hatt min del med fysikk gjennom åra.. :sjenert:

Skrevet

...og vi vet jo hvem som stapper luften dit den kommer,

så det er egentlig ikke damenes feil, vel ? :ler:

• Liker 1
Gjest glamourgirl
Skrevet

Jeg satt noe i vrangstrupen under en BJ engang, brakk meg, spøy ut vinduet og ned på en verandafest i etasjen under..... :)

• Liker 13
Skrevet

En gang hylte jeg kjempehøyt, jeg mener kjempehøyt da han prøvde å...ja, altså feil hull. Var full og overreagerte nok en smule. Han skvatt skikkelig og ble sur :ler: Dumme mannen.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
Jeg satt noe i vrangstrupen under en BJ engang, brakk meg, spøy ut vinduet og ned på en verandafest i etasjen under.....  :)

:hoho:

Skrevet
En gang hylte jeg kjempehøyt, jeg mener kjempehøyt da han prøvde å...ja, altså feil hull. Var full og overreagerte nok en smule. Han skvatt skikkelig og ble sur  :ler: Dumme mannen.

Han bommet sikkert. Det kan skje den beste

• Liker 1
Skrevet
QUOTE(Sohoy @ 10.01.2006 (16:01) )

En gang hylte jeg kjempehøyt, jeg mener kjempehøyt da han prøvde å...ja, altså feil hull. Var full og overreagerte nok en smule. Han skvatt skikkelig og ble sur  Dumme mannen.

Han bommet sikkert. Det kan skje den beste

Nei han bommet ikke altså...jeg lover! Han ble sur fordi han ikke fikk lov! Så egentlig ble jeg litt sinna, men så ble det litt teit også siden jeg hylte så inni granskauen, så dagen etter kunne jeg ikke annet enn å være litt flau. :ler:

Skrevet
Jeg satt noe i vrangstrupen under en BJ engang, brakk meg, spøy ut vinduet og ned på en verandafest i etasjen under.....  :)

:ler: Det kan da skje den beste... :ler:

Gjest Gjest_knut_*
Skrevet

tar det som et komplimang jeg da ;)
Skrevet

Jeg klarte å skalle jenta så hardt i munnen at hun begynte å gråte. :forvirret: Var meget ivrig, og skulle skifte stilling. Det endte med at vi måtte avslutte og ta det igjen senere. ;)

• Liker 1
Skrevet
Jeg klarte å skalle jenta så hardt i munnen at hun begynte å gråte. :forvirret:  Var meget ivrig, og skulle skifte stilling. Det endte med at vi måtte avslutte og ta det igjen senere.  ;)

Haha, har skjedd meg også. Fikk en ordentlig på trynet da han skulle opp og jeg skulle ned fra den stillingen vi var i. Men vi klarte å fortsette med en gang da, selv om det var vondt :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...