Gå til innhold

Redd jeg ikke kommer til å klare å få barn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

redd hvis jeg får meg kjæreste med for stor og tykk penis at jeg ikke kommer til å ha normalt sexliv. Jeg er så trang og en vanlig penis passer best. Med en gang den er altfor stor, sliter menn med å få den inn. Leste et sted om en fyr som ikke kunne ha normalt sexliv pga hans var for stor og tykk. Og at jenter fikk smerter.... hva blir alternativet om han ikke klarer å komme helt inni? For å prøve å bli gravid på andre måter? 

Anonymkode: cfcd8...b93

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Finne en annen mann? De fleste er gjennomsnittlig...

Anonymkode: 8bd0c...8e6

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du få deg en kjæreste og når du er trygg på han, får du han i seng og bruker tid på forspill og sørge for at du er ordentlig kåt og våt før penetrering. Vagina er en muskel som normalt er veldig fleksibel så lenge den behanles med respekt 🙂

Om noe av det første du spør om er penisstørrelse, får du nok sikkert ikke ett ærlig svar. Sannheten får du kun ved å sjekke den selv  🙂

Anonymkode: 7eb7c...3ee

AnonymBruker
Skrevet

Slutt å troll.

7 hours ago, AnonymBruker said:

Leste et sted om en fyr som ikke kunne ha normalt sexliv pga hans var for stor og tykk

"Leste et sted"

Jeg leste ett sted at blonde jenter har det mer gøy, off jeg er brunette, må jeg bli blond for å ha det gøy jeg da :(

Anonymkode: eb37a...6e3

• Liker 1
Skrevet

Altfor stor penis er mer et problem rundt den jevnlige sexen man gjerne ønsker å ha i et forhold versus det rent spesifikke å bli gravid. Sex fordi det er godt er noe man har ofte... sex spesifikt for å bli gravid er gjerne mer sjeldent.

Først og fremst ville jeg ikke bekymret meg så mye .. de aller aller fleste er gjennomsnitlige og selv kvinner som er litt trangere enn vanlig får fint inn de fleste peniser. Det kan jo også være at du bare trenger litt mer tid på å bli kåt og våt ... at du ikke er så innmari trang. Mye kan løses ved å bruke litt mer tid på oppvarmingen.

Sex for å bli gravid er jo noe man gjerne ikke gjør så ofte / så lenge. De fleste lykkes jo å bli gravide etter en stund og da er jo "gravid pga for stor penis"-problemet løst.

Uansett, så ser du ikke størrelsen på penisen hans før du har prøvd. Penisstørrelse er bare en av svært mange egenskaper du må vurdere om du har lyst til å bli gravid med han. Og det er gjerne et dårlig triks å skrive at du er på jakt etter en fyr med liten pikk. Du får neppe så mange treff og matcher da 😛

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...