AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #1 Del Skrevet 6. juni 2023 Kan noen av dere se om dere får opp hva T tenker om meg? Kan det bli noe kreativt og kjekt samarbeid oss i mellom i fremtiden? Anonymkode: dea86...438 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #2 Del Skrevet 7. juni 2023 Prøver å sende denne opp igjen😊 Anonymkode: dea86...438 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #3 Del Skrevet 7. juni 2023 Fikk umiddelbart opp positive vibber, han liker deg 😄 Anonymkode: 571d6...139 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #4 Del Skrevet 7. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fikk umiddelbart opp positive vibber, han liker deg 😄 Anonymkode: 571d6...139 Så kjekt å høre! Dette er ikke av romantisk karakter, for han er gift, men ser du noe mer? 😊 Noen andre som får opp noe? Anonymkode: dea86...438 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 7. juni 2023 #5 Del Skrevet 7. juni 2023 Mange ser mer nå når du forteller mer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #6 Del Skrevet 8. juni 2023 Jeg får opp at dette er en litt dårlig ide, at det ser kanskje lovende ut, men det vil bli en kronglete start og ikke helt det du trodde. Men til gjengjeld blir du klar over hva du kan, vil, dine evner, dine ambisjoner, du får liksom litt aha opplevelse om deg selv her. Men tror ikke samarbeidet deres eller forsøk på det blir det helt store dessverre. Anonymkode: 03c99...092 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #7 Del Skrevet 9. juni 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg får opp at dette er en litt dårlig ide, at det ser kanskje lovende ut, men det vil bli en kronglete start og ikke helt det du trodde. Men til gjengjeld blir du klar over hva du kan, vil, dine evner, dine ambisjoner, du får liksom litt aha opplevelse om deg selv her. Men tror ikke samarbeidet deres eller forsøk på det blir det helt store dessverre. Anonymkode: 03c99...092 Takk for svar❤️ Anonymkode: dea86...438 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #8 Del Skrevet 9. juni 2023 Når vi først er inne på denne situasjonen; dette er en mann jeg har møtt i en fritidsinteresse. Der er det en stor gruppe med mennesker som møtes jevnlig. Ser dere om jeg møter en mann i den forbindelse som kan bli en fremtidig kjæreste? Eller ser dere at det dukker opp en potensiell kjæreste på en annen arena? Blir glad om dere vil prøve å se❤️ Anonymkode: dea86...438 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #9 Del Skrevet 11. juni 2023 Ser ikke at det skal dukke opp noe nytt og spennende i den sammenheng, men noe overraskende på en annen arena (typ tilfeldig bekjentskap). Den mannen du spurte om i utgangspunktet er villig til å strekke seg langt for et godt samarbeid med deg og relasjonen deres ligger langt fremme i linjene Anonymkode: 571d6...139 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #10 Del Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Den mannen du spurte om i utgangspunktet er villig til å strekke seg langt for et godt samarbeid med deg og relasjonen deres ligger langt fremme i linjene Dette var positivt og kjekt å høre! Så da kan det ligge an til noe spennende prosjekter sammen i fremtiden? Gleder meg til å se hva det kan bringe med seg! 😃 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Ser ikke at det skal dukke opp noe nytt og spennende i den sammenheng, men noe overraskende på en annen arena (typ tilfeldig bekjentskap). Betyr det du skriver at du ikke ser en fremtidig kjæreste i sammenheng med den fritidsinteressen, men på en annen arena? At denne tilfeldige bekjentskapen kanskje blir en fremtidig kjæreste? Anonymkode: dea86...438 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #11 Del Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Ser ikke at det skal dukke opp noe nytt og spennende i den sammenheng, men noe overraskende på en annen arena (typ tilfeldig bekjentskap). Den mannen du spurte om i utgangspunktet er villig til å strekke seg langt for et godt samarbeid med deg og relasjonen deres ligger langt fremme i linjene Anonymkode: 571d6...139 Tusen takk, forresten!! ❤️ Anonymkode: dea86...438 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #12 Del Skrevet 29. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 11.6.2023 den 22.58): Ser ikke at det skal dukke opp noe nytt og spennende i den sammenheng, men noe overraskende på en annen arena (typ tilfeldig bekjentskap). Hei til deg som svarte dette😊 Jeg har vært litt nysgjerrig på en nabo i blokk-sameiet jeg bor i, jeg syns han er så kjekk og sjarmerende! Kjenner han ikke så godt enda. Kan dette være den mannen du ser som «noe overraskende på en annen arena»? Hadde blitt så glad om du kunne ser hva du får opp ang dette😃 Anonymkode: dea86...438 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå