Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler jeg ikke tilhører å bo i Norge, er kvinne selv. Jeg syns mennesker her er utrolig kalde, er selv norsk. Umulig å danne bekjentskap. Jo da fikk venner i fadderuka i 2021, drakk sammen de sa sånn: ahh glad i deg du er så søt. Møter de i forelesning, de hilser ikke. Blir kalde. Samme med mannfolk, kalde. Snakker lite om følelser. Å ha sex går fint for de, fordi det er ikke "kjærestegreier", men å snakke om følelser er sånn "kjærestegreier".

Skulle ønske det var lettere. Jeg har bra personlighet og er veldig frempå. Tar iniativ. Men jeg vil heller bo I australia eller Usa. Min personlighet føler tilhørighet hvor folk er mere frempå. Føler jeg er født i feil land, at jeg ikke burde blitt født i Norge. Men heller i USA. Jeg føler også at jeg er født i feil kropp, at jeg heller skulle ønske jeg var en mann, alt er mye lettere om man er mann. Slippe å ha blødning hver måned. Vurderer å gå ut i mannlig dress imorgen i Oslo sentrum.

Anonymkode: 5e4ea...0c3

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk ut i dress en gang, fordi jeg ikke orket påtrengende menn. Aldri opplevd så mange påtrengende menn som den kvelden, så det var ikke en god ide for mitt formål iallefall. 

Forøvrig ikke enig i at det er vanskelig å få venner. Det er nok svært ulikt for folk, da noen er for tilbakeholdne og noen for pågående. Balanse er viktig, og å lytte like mye som man prater. 

Anonymkode: dfd42...531

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Transnasjonell

Anonymkode: b9f2c...dd2

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare å flytte det.

Anonymkode: d7ee9...ef1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Føler jeg ikke tilhører å bo i Norge, er kvinne selv. Jeg syns mennesker her er utrolig kalde, er selv norsk. Umulig å danne bekjentskap. Jo da fikk venner i fadderuka i 2021, drakk sammen de sa sånn: ahh glad i deg du er så søt. Møter de i forelesning, de hilser ikke. Blir kalde. Samme med mannfolk, kalde. Snakker lite om følelser. Å ha sex går fint for de, fordi det er ikke "kjærestegreier", men å snakke om følelser er sånn "kjærestegreier".

Skulle ønske det var lettere. Jeg har bra personlighet og er veldig frempå. Tar iniativ. Men jeg vil heller bo I australia eller Usa. Min personlighet føler tilhørighet hvor folk er mere frempå. Føler jeg er født i feil land, at jeg ikke burde blitt født i Norge. Men heller i USA. Jeg føler også at jeg er født i feil kropp, at jeg heller skulle ønske jeg var en mann, alt er mye lettere om man er mann. Slippe å ha blødning hver måned. Vurderer å gå ut i mannlig dress imorgen i Oslo sentrum.

Anonymkode: 5e4ea...0c3

Vet du TS, jeg føler det i stor grad på samme måte. Riktig nok var medstudenter litt mer imøtekommende og hyggelige til forelesning etc., men det var mer en overfladisk som ikke ble fulgt opp off campus. Dating er jeg i ferd med å slutte å bry med meg om, og å heller bare bry meg om mitt eget så kan jeg heller forholde meg til det som eventuelt dukker opp. Samtidig føler jeg meg fed up og skikkelig mettet på det kapitalistisk pregede samfunnet av å jobbe for å leve. Livet er mer enn 8 til 4. Og jeg kunne fint hatt en jobb som var mer, om den betydde mer enn samlebåndsproduksjon.

Men, jeg ville vært forsiktig med hvilken stat i USA jeg eventuelt flyttet til om jeg var deg, egentlig USA generelt, hvis du kjenner på kjønnsdysfori eller i det minste bare vil kle deg mindre feminint. Jeg uroer meg for hva som kommer til å skje der borte fremover.

Anonymkode: 6e469...c7b

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...