Gå til innhold

Hvorfor skal noen menn ikke gidde å bevare kontakten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja tenker etter man har blitt dumpet av de. Datet en fyr ifjor, og vi hadde det fint sammen. Vi gjorde det slutt pga han mente vi var på forskjellige stadier livet. Avslutta det som venner. Han hadde ikke følelser for meg (holdt på bare). Nå 8 mnd senere 0 kontakt. Ikke kommenterer han noe på min story. Aldri gratulasjoner. Han bor til og med rett i  nærheten her. Og hender vi treffes iblant. Hvorfor skal det være slik? Hans siste melding var sånn: har aldri møtt ei som deg, du var helt fantastisk❤️ han kjøpte seg ny bil, han la ut å story snap. Jeg skrev ingenting, tenkte han ikke vil ha kontakt. Jeg kunne tenkt å inve han på fester med mine venner, ha en god tone. Behandle han som en fetter eller bror. Hvorfor skal man være så kjip?

Anonymkode: d04df...297

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei man blir ikke venner etter å ha datet. 

Anonymkode: 5e8bf...321

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har veldig få av de jeg noen gang har datet som har blitt ekte venner av meg. Er vel bare eksen min som jeg fortsatt har jevnlig kontakt med når jeg tenker meg om..  tror ikke det er vanlig at så mange av datene våre forblir gode venner av oss. 

Anonymkode: aa319...f68

AnonymBruker
Skrevet

Slike vennskap fungerer bare dersom dere virkelig har prøvd å bli kjærester, og begge er helt enig om at det ikke fungerte. 

Anonymkode: d6855...2c2

Skrevet

Skulle jeg vært venner med alle jeg har datet, så hadde jeg virkelig hatt mange venninner. Er et par damer jeg har datet/vært kjæreste med som jeg er venner med fortsatt, men da skal det være noe spesielt med den personen, ikke true jeg kjæresten min hadde likt om jeg hadde 50 venninner jeg hadde kontakt med som jeg har knulla før

AnonymBruker
Skrevet

Ingen sex, ingen kontakt.

Anonymkode: 3dcb4...40f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal man ha kontakt med de man har dumpet eller blitt dumpet av? Har veldig lite behov for sånt. Har kontakt med en, men vi var bekjente før vi datet, og ble venner fra da (fant fort ut at vi passet best som venner), og litt sporadisk med en annen basert på at vi har mye felles interresser. Resten vil jeg helst glemme...😅

Anonymkode: 05edd...ac7

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har selv kontakt med veldig få av de jeg har datet, så det er nok ikke så vanlig TS. Dessuten er jeg enig med #4. Det er ikke så lett dersom man begge virkelig mener at man passer best som venner. Dersom den ene vil bare litt mer, så kan det bli vanskelig. Erfaringsmessig er det bedre å sette pris på tiden man har hatt, men innse at det som oftest er fortid og se videre på nye muligheter. 

Anonymkode: ec224...ed1

AnonymBruker
Skrevet

Ts du kan snu på det, hvorfor skal noen uavhengig av kjønn bevare kontakt med tidligere dates? I mine øyne er det uetisk i forhold til fremtidige dates og fremtidig partner. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ts du kan snu på det, hvorfor skal noen uavhengig av kjønn bevare kontakt med tidligere dates? I mine øyne er det uetisk i forhold til fremtidige dates og fremtidig partner. 

"uetisk" Det var da voldsomt. Har ikke folk lov til å ha venner? Mister de svanemerket, hvis man har datet, eller hatt sex med dem, i fortiden? 

Anonymkode: d6855...2c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...