Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har fått heng over keisersnitt arret. 7 uker siden KS. Vil det bli slik det er nå eller kan henge forsvinne? 

Anonymkode: 5cd65...6ff

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det blir mindre, men forsvinner ikke. 

Anonymkode: e3bab...69d

AnonymBruker
Skrevet

Søk på C section shelf. Er visst vanlig om man har litt fett der

Anonymkode: e3bab...69d

AnonymBruker
Skrevet

Mitt er borte nå, fire år etter fødsel. Har bygd muskler og jobbet ned fettprosenten, men så helt ærlig ikke bra ut rett etter fødsel. 😅 Ble dog bedre med tiden altså, men forsvant ikke før jeg begynte å gjøre en veldig aktiv innsats for å bli kvitt det.

Anonymkode: 9bd92...880

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt to planlagte ks. Har kun ett arr da ks nr.2 ble lagt i samme snitt som det første. Min erfaring er at henget blir gradvis mindre uke for uke, så smør deg med tålmodighet. Minst noen oen måneder vil det nok ta. Hvis du i utgangspunktet har svært lite magefett blir sikkert henget nesten usynlig til slutt. Hos meg ble det slik etter første ks, da jeg før graviditeten hadde ganske flat mage.  Jeg har litt magefett fra før nå etter andre graviditet, og 20 mnd etter fødselen er  det fortsatt et lite heng der. Tilskriver imidlertid dette mest til at jeg har fått mer magefett og ikke til selve ks. 

Anonymkode: ffcd9...483

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var flink med både kosthold og trening etter fødselen, og henget var stort sett borte etter et halvt års tid. Nå er det på plass igjen, men det skyldes egen latskap (ikke særlig glad i trening og har et par kilo for mye).

Anonymkode: b1fe0...fe1

AnonymBruker
Skrevet

Mitt ble ikke borte de 2-3 årene jeg var normalvektig (BMI ca 21-22) etter fødsel. Nå har jeg gått noe opp i vekt og magen "står litt ut" og da ser faktisk henget litt mindre ille ut, så jeg tror henget var mer hud enn fett...

Anonymkode: 7ad2f...693

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...