AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #1 Skrevet 6. juni 2023 Jeg MÅ bare komme med en liten påstand; menn som tar selfies med sykkelhjelmen på og bruker de som profilbilder på datingsider, eller for den del i bildemappen sin, er skikkelig TURN OFF!! Ser de virkelig ikke selv hvor dust de ser ut?? Fader altså, ikke nok med at jeg mer enn gjerne vil ta de med døra i det jeg kjører forbi dem, der de ligger midt i veien og demmer opp for trafikken, men ikke fader om jeg vil date en! Just saying!😂😂😂 Enig? Anonymkode: 20451...3a9 1 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #2 Skrevet 6. juni 2023 Ja det er hvertfall ikke turn ON men da kommuniserer de at de er sykkelfanatikere i kondomdress og vil man ikke ha en sånn mann er det bare å styre unna. Hadde blitt mer skuffet om han så barsk og mannete ut på profilbildet også kom det frem senere at han var sykkelfanatiker med kondomdress 😅 Anonymkode: 64d1c...f96 1 2
mannor Skrevet 6. juni 2023 #3 Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg MÅ bare komme med en liten påstand; menn som tar selfies med sykkelhjelmen på og bruker de som profilbilder på datingsider, eller for den del i bildemappen sin, er skikkelig TURN OFF!! Ser de virkelig ikke selv hvor dust de ser ut?? Fader altså, ikke nok med at jeg mer enn gjerne vil ta de med døra i det jeg kjører forbi dem, der de ligger midt i veien og demmer opp for trafikken, men ikke fader om jeg vil date en! Just saying!😂😂😂 Enig? Anonymkode: 20451...3a9 Kult å si at man vil drepe folk… 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #4 Skrevet 6. juni 2023 Folk som sykler tar jo vare på seg selv da. Synes ikke det nødvendigvis er dårlig Anonymkode: 65be0...0f1 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #5 Skrevet 6. juni 2023 Gode forbilder da👍 Men ja hvis man ser etter badboysa må finne de som sykler uten hjelm vettu Anonymkode: 5e1d9...96b
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #6 Skrevet 6. juni 2023 Ikke de smarteste knivene i skuffen. Sikkert noen skikkelige narcissister. Anonymkode: acd4c...ad7 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #7 Skrevet 6. juni 2023 Herregud🙄 Det er jo også en ting å lage en tråd om.. Anonymkode: a5547...711
Gjest Raptuss Skrevet 6. juni 2023 #8 Skrevet 6. juni 2023 (endret) Ikke enig. Ikke at jeg synes det er så hot med sykkelhjelm, men ett bilde hvor man holder på med en aktivitet man er svært engasjert i synes jeg er helt topp. Er mye jeg synes er mer turn off, fex filter, bar overkropp selfie med ett skittent baderomsspeil, så mange mennesker på bildet at det er umulig å vite hvem profilen egentlig hører til. Ja det er nok mange mange flere ting jeg synes er verre enn en hjelm. Endret 6. juni 2023 av Raptuss
KristinF Skrevet 6. juni 2023 #9 Skrevet 6. juni 2023 Dette er ikke en påstand, sjekk ordboka di. Det er din personlige mening. Og min personlige mening er at det gjør slettes ikke det. Synes du framstår ganske dum her egentlig.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #10 Skrevet 6. juni 2023 Høres ut som du er et trist menneske. Anonymkode: 36b75...235 1
Diry72 Skrevet 6. juni 2023 #11 Skrevet 6. juni 2023 Har sett flere kvinner som har bilde av dem i sykkelutstyr, og jeg ser ikke problemet til ts. Synes det er fint å se hva kvinner har av interesser. Kanskje dette problemet ditt ts kommer av at du ikke har noe forhold til sykkelsport. Dessuten, jeg velger å se hva folk er dedikert til, noe som er viktigere enn forfengelighet. Men hver sin smak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå