Gå til innhold

Jeg blir så forbanna

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

jeg har to barn, å jeg vil de alt godt! Men jeg blir så sinna, som igjen fører til at det eldste barnet mitt på snart 5 år blir like sinna, også ender det med at vi står å skriker ril hverandre hele tiden! Jeg er så lei meg, vil ikke ødelegge ho! Men jeg lar meg alt for lett vippe av pinnen om dagen! Jeg har mest lyst å bare rømme slik at ho slipper å bli ødelagt av meg! Vil bare at ho skal bli trygg på seg selv, å ha det fint! Synes så synd på ho! Jeg må bare komme meg på sinnemestrings kurs å håpe at det kan hjelpe! Ingen barn skal ha en så sint mamma!

Anonymkode: 36059...c5e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

❤️ Bra at du søker hjelp. Roping er uakseptabelt.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Gjest Raptuss
Skrevet

Det er ikke så lett og regulere følelser når man er i ubalanse. Så bra du søker hjelp nå, det er kjempe vanskelig og vondt å være i en slik situasjon. 

Snakk med helsesøster og lege i tillegg. Sinne og frustrasjonen her er nok et tegn på noe annet, at du ikke har nok overskudd til å regulere følelsene. 

AnonymBruker
Skrevet

Er du veldig ung? Hvordan er livssituasjonen din? Dette kan du jobbe med selv også, med litt hjelp. Nydelig at du innser dette selv. ♥️

Anonymkode: de67a...950

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Veldig bra at du ønsker å gjøre noe med dette! 

Jeg vokste opp med en voldsomt sint mamma. Jeg turde aldri lage en lyd tilbake, da. Følte meg alltid uønsket, og var alltid redd. Har aldri hatt noe godt forhold til henne, og kommer aldri til å få det.

Anonymkode: 653f0...e84

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk og lov for at datteren din roper tilbake, TS! ❤️ Det skal du være evig takknemlig for

Anonymkode: 0b17f...fdb

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan varmt anbefale Enkel effektiv aggresjonsmestringskurset hos bufetat, og Bryt Voldsarvenkurs. Varm klem til deg. Vet hvordan du har det. Det er ikke enkelt. 

Anonymkode: ed019...d76

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Håper du får hjelp ang sinnemestring. Ingen små barn skal bli skreket til på den måten du referer til. Barnet kan bli utrygg, nervøs og lei seg , få kroppslige symptomer som vondt i magen, med mer som en liten 4-åring gjerne ikke klarer helt klarer å spesifisere. 

Barnet er bare 4 år. Altså fremdeles i barnehagealder. Så små barn lærer av sine foreldre hvordan de uttrykker seg. 

Håper virkelig du kan klare å legge bånd på deg ifht barnet til du får hjelp. Det fortjener virkelig barnet.         
Små, og store barn, fortjener å bli snakket til på en ordentlig og forklarende måte.    
Må si jeg ble litt sjokkert av å lese dette.

Ønsker deg lykke til med sinnemestringskurset og at du og dine barn får en rolig, varm, god kommunikasjon fremover.

Anonymkode: 95003...9a4

• Nyttig 1
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Cos kurs❣️

AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper bare ikke jeg har ødelagt ho 😭😭 elsker ho over alt! Håper ikke det er for seint å reparere alt igjen! 
-ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg håper bare ikke jeg har ødelagt ho 😭😭 elsker ho over alt! Håper ikke det er for seint å reparere alt igjen! 
-ts

hvorfor er du sint TS? 

Anonymkode: 7504f...f78

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en mor som har brukt mye "høy og streng stemme" i min barndom.
Dette husker jeg å ha tatt om ved tidenes morgen, hun bortforklarer det og bagatelliserer det med at hun blir engasjert, og da får hun det stemmeleie uavhengig om hun er sur eller ikke.

Jeg er ekstra var for sånne personer i mitt voksene liv, og unngår slike mennesker. Det er noe rart med det når man er voksen, men når man møter på slike mennesker som har disse tingene som våre foreldre brukte mot oss når vi var barn, da går man automatisk tilbake til å føle seg som ett barn. Det er ett lite traume på mange måter, uten at jeg ønsker å bruke det ordet selv.

Jeg sliter fortsatt med å ha samtaler med min mor grunnet hennes stemmebruk. 

Anonymkode: 3004b...baf

• Liker 1
  • Hjerte 1
Gjest WhisperingWind
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

-ts

Kanskje terapi også? Hvorfor er du så sint og stresset? 

Du må finne roten til det rydde opp. 

AnonymBruker
Skrevet

Som ei med ADHD som er alenemor til ei med ADHD forstår jeg veldig godt hva du mener, men hos oss går det begge veier og ingen av oss er langsinte. Tar 20 sekunder så har vi en normal samtale igjen 😅

Anonymkode: 79235...6ca

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Som ei med ADHD som er alenemor til ei med ADHD forstår jeg veldig godt hva du mener, men hos oss går det begge veier og ingen av oss er langsinte. Tar 20 sekunder så har vi en normal samtale igjen 😅

Anonymkode: 79235...6ca

samme her..... vi er begge første til å si unnskyld til hverandre, og vi rydder opp kjapt. ja, det er så klart ikke sånn det burde være, men fy fader ikke la deg trykkes mer ned av alle som sier det er uakseptabelt, og at du ødelegger ungen din osv. tro meg, ALLE foreldre ødelegger ungene sine litt, på en eller annen måte. ;)

Anonymkode: 135de...a85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...