anonym3014 Skrevet 6. juni 2023 #1 Del Skrevet 6. juni 2023 Jeg glemte å ta blodfortynnende, tok den 8 timer for sent. Skal jeg utsette neste sprøyte til det er gått 24 timer siden siste, eller ta den etter 16 timer, som er min vanlige rytme? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #2 Del Skrevet 6. juni 2023 Hvilken blodfortynnende er det? 😊 Anonymkode: c1b3d...cff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym3014 Skrevet 6. juni 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 6. juni 2023 Klexane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myMa Skrevet 6. juni 2023 #4 Del Skrevet 6. juni 2023 Det jeg ser i praksis er at man da bruker noen dager på å komme i rute igjen. Forskyve tidspunktet 2 timer per dag er gjerne beskjeden vi får fra lege/sykehus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #5 Del Skrevet 6. juni 2023 Det skal i teorien gå fint å fortsette på din vanlige rytme da. Anonymkode: c1b3d...cff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
t0nje Skrevet 6. juni 2023 #6 Del Skrevet 6. juni 2023 Hva er årsaken til at du tar klexane? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym3014 Skrevet 6. juni 2023 Forfatter #7 Del Skrevet 6. juni 2023 Takk for tips! Jeg har pleid å ta den om kvelden, men tok den morgenen etter(i dagmorges). Så da kan jeg kanskje ta den midt på natten i natt, og så vanlig rytme fra og med i morgen kveld. Livredd for å gjøre noe feil. Tar klexane fordi det er mitt sjette innsett, så vi er på prøve-forskjellige-ting-stadiet. Testet positivt for en uke siden, så krysser fingrene for at det holder denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
t0nje Skrevet 6. juni 2023 #8 Del Skrevet 6. juni 2023 (endret) anonym3014 skrev (1 time siden): Takk for tips! Jeg har pleid å ta den om kvelden, men tok den morgenen etter(i dagmorges). Så da kan jeg kanskje ta den midt på natten i natt, og så vanlig rytme fra og med i morgen kveld. Livredd for å gjøre noe feil. Tar klexane fordi det er mitt sjette innsett, så vi er på prøve-forskjellige-ting-stadiet. Testet positivt for en uke siden, så krysser fingrene for at det holder denne gangen! Jeg så ikke hvilken kategori innlegget var lagt inn under 🙃 men jeg hadde gjort som deg. Jeg har satt mye fragmin/klexane profylaktisk på sengepost til kirurgiske pas og de ganger det blir forskøvet så forskyver vi slik at en kommer inn i rytme igjen. Så forskyv den slik du nevner ☺️ Krysser fingrene for deg 🤍 Endret 6. juni 2023 av t0nje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym3014 Skrevet 7. juni 2023 Forfatter #9 Del Skrevet 7. juni 2023 Tusen takk! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå