Null stress Skrevet 6. juni 2023 #1 Skrevet 6. juni 2023 Jeg ønsker å bestille flyttevask, men hvor er det man gjør det. Det finnes så mange leverandører... mittanbud, anbudstorget, småoppdrag osv. Hvordan gjør dere det? Orker ikke å ha noen problemer i forbindelse med overleveringen. Og hva kan flyttevask komme på av en vanlig leilighet på 60 m2?
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #2 Skrevet 7. juni 2023 Jeg ville kontaktet et større firma som driver med dette profesjonelt, feks City Maid. Da slipper du å forholde deg til uprofesjonelle eller svindlere. Anonymkode: 9b22b...58d 1 1
newman01 Skrevet 8. juni 2023 #3 Skrevet 8. juni 2023 Sjekk at firmaet er registrert i Brønnøysundregisteret og mva-registeret. Handlehvitt – En portal for privatmarkedet som hjelper deg å gjøre ting riktig Denne nettsiden kan kanskje hjelpe litt? Sannsynligheten for at selskapet ikke er svindlere er noe mindre om det er et skikkelig selskap som betaler lønn, arbeidsgiveravgift, mva og skatt
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #4 Skrevet 8. juni 2023 Null stress skrev (På 6.6.2023 den 22.20): Jeg ønsker å bestille flyttevask, men hvor er det man gjør det. Det finnes så mange leverandører... mittanbud, anbudstorget, småoppdrag osv. Hvordan gjør dere det? Orker ikke å ha noen problemer i forbindelse med overleveringen. Og hva kan flyttevask komme på av en vanlig leilighet på 60 m2? Du kan be om kontrakt, hvor i verden holder du til så kanskje jeg kan anbefale noen? Anonymkode: 386e1...59d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå