Gå til innhold

mobilsnakk

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_forvirret_*
Skrevet

Hei

Jeg er veeldig frustrert fortiden. Saken er den at jeg oppdaget at kjæresten min som er i midten av førtiårene mobilsnakker med en jente på 19-20 år.. Jeg vet at hun ringte han for 7-8 mnd siden og spurte om han kom på en fest. Denne samtalen hørte jeg da jeg satt ved siden av og jeg reagerte veldig. Derfor mener jeg at han kunne forstått hva jeg mente og synest om denne saken da. (Jenten var elev ved en skole han har jobbet på) Er det urimelig av meg å bli sint på dette.. Har konfrontert han med at jeg vet det, og han bedyrer at det ikke er noe mere, og forstår at han burde ha avsluttet dette for lenge siden noe jeg vil tro på, men:: Jeg føler meg sviktet jeg.. Nesten som ett slags utroskap eller noe..

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Hva i alle dager slags forhold har han til denne jenta? Hva sier han?

Skrevet

At han nesten ikke har svart på meldingene, og at det ikke er noe annet enn

" bare " meldinger

Skrevet

Det er ikke vanskelig. Det får en jo både på nettet og mobilopplysning osv..

Skrevet

For det første; hadde min mann vært i midten av førtiåra og plutselig blitt "venn" eller noe med ei på 19-20 år så hadde jeg blitt temmelig ugrei, ja. For det er for meg ikke normalt...

For det andre; nei, jeg hadde ikke akseptert det. Jeg vet ikke riktig hva jeg hadde sagt eller gjort, men det hadde definitivt ikke vært greit.

Lykke til!

Skrevet
For det første; hadde min mann vært i midten av førtiåra og plutselig blitt "venn" eller noe med ei på 19-20 år så hadde jeg blitt temmelig ugrei, ja. For det er for meg ikke normalt...

For det andre; nei, jeg hadde ikke akseptert det. Jeg vet ikke riktig hva jeg hadde sagt eller gjort, men det hadde definitivt ikke vært greit.

Lykke til!

:Nikke:

Skrevet

Det kan jo være en ukjent datter som er dukket opp...

Skrevet

Lykke til!

:Nikke:

Skrevet

Hvor ofte er en 40-årig manns vennskap med en ung kvinne på 19-20 IKKE seksuelt motivert?

Få opp øynene og be mannen din om å holde seg for god til å lifle med ungjenter.

Skrevet

En kul lærer er det alltid populært å invitere på fest.

Gjest gjesten over igjen...
Skrevet

Jeg mener; man har da hørt maaange historier om den unge studinen som faller for en lærer. Det skjer. Tror det er det som har skjedd her også.

Du kan jo for eksempel be mannen din om å si til jenta at hun ikke må kontakte han mer? Det hadde jeg gjort. Hadde samtidig krevd full tilgang til hans telefon for å kunne sjekke. (mistenksomhet som følge av magefølelse er ofte berettiget, dere bedratte kvinner VET dette)

Gjest ukjent nå
Skrevet

jeg er der. som jenta. er kun noen år eldre enn henne -

Grunnen er kanskje at den unge jenta er spennende? vil være med på ting du ikke vil - på alle måter? Kanskje hun får han til å føle seg spennende og sexy?

kan det være noe med kjemi!?

Selv ville jeg ikke blitt happy om jeg var deg.. Sms sex/Mms sex kan nok foregå bak ryggen din :forvirret:

er enkelt å slette noen meldinger - og lett å snakke i telefonen når du ikker er der også.

Sorry! Men jeg vet fordi jeg er der selv.

MEN om deres forhold er bra, ville jeg nok uansett ikke lagt for mye idette. Kanskje han snakker sant! Mannen "min" er i et forhold der ingen av dem er spesielt int i den andre - men de har barn. De gjør alt hver for seg - og er sjelden sammen på noe!

Du vet best selv.

håper alt er bra for din del :)

Skrevet

Hva vil du gjøre når han ikke har bruk for deg mere?? Kansje en annen blir mere interessant enn deg, eller konen setter hardt mot hardt når hun finner ut av det, og valget blir nok konen ellers hadde han gått fra henne nå!! Det absolutt verste jeg vet er utroskap, og husk du blir ei "gammal" kjerring en gang du også.. Jeg er i tredveårene, og føler meg langt i fra gammel.

Skrevet
Nydelig gutt forresten

Takk:) selvfølgelig er det jo kjempelett å få tak i ett telefon nummer, enten på nett eller hos 1881 :klaske: Gjør det jo hele tiden selv!!

Gjest christineemily
Skrevet

Som de fleste her, enig med Lassie jeg også.

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Lykke til!

Enig i denne - ikke minst fordi jenten var elev der mannen til trådstarter jobbet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...