AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #1 Skrevet 6. juni 2023 Sitter arbeidsledig etter ferdig perm i nov. Hvordan har dere som ikke hadde noe jobb å gå til etter perm gjort det? Alle jobber jeg søker på trenger ansetter snarest, hvordan finner man stillinger for «fremtiden»? Skjønner ikke! tar imot alle tips og råd Anonymkode: 348d5...27d
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #2 Skrevet 6. juni 2023 Gå til kommunen å si hva du har gjort evt utdannelse og spørre om de har noe bruk for deg. Det har jeg pleid og alltid fått jobb, men da ender det jo i omsorgsyrke. Må som regel starte med tilkallingsvikar, men stol på meg her kan du velge og vrake i vakter nå til dags. Går an å gjøre det samme til bedrifter, men kanskje litt skumlere Anonymkode: 96083...6a1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #3 Skrevet 6. juni 2023 Bemanningsbyrå? Jeg har planer om å bytte jobb, men vet av erfaring av det ikke kommer mange stillinger ut nå før sommeren. Meld deg til bemanningsbyrå og ha is i magen til august Anonymkode: 0c893...f3f
Sandie Skrevet 7. juni 2023 #4 Skrevet 7. juni 2023 (endret) Jeg sendte ut mange åpne søknader når det nærmet seg barnehagestart, men var fortsatt arbeidsledig da permisjonen tok slutt og barnet skulle starte i barnehagen. Selvsagt litt kjedelig å stå uten jobb, men fordelen var at jeg kunne gi barnet kortere dager i barnehagen den tiden mens jeg var arbeidsledig. Leverte til frokost 08:30 og hentet i 13-tiden. Da kunne hun få sin dag-dupp hjemme i egen seng istedenfor i en vogn utendørs i barnehagen. Helt supert med en slik myk start. Tre måneder etter barnehagestart fikk jeg fast jobb. Så mitt beste tips er: Send åpne søknader og gjør det beste ut av den tiden du evt. går uten jobb. Endret 7. juni 2023 av Sandie
Sofakona Skrevet 7. juni 2023 #5 Skrevet 7. juni 2023 Bare søk på alt ...de fleste jobber har frist hvor lenge søknad skal ligge ute..oh ofte begynner man ikke før 1-3 mnd senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå