Gå til innhold

Altibox eller telenor???

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har fiber fra telenor i dag, fikk selgere fra altibox på døra her nå. Signerte avtale, men uff. Føles så stress å bytte fra noe jeg ikke har hatt problemer med, til noe jeg vet andre har hatt problemer med. 

Hva er deres erfaringer?

Anonymkode: 6e719...c7e

Skrevet

Hadde fiber fra Altibox (Viken?) før, men så byttet borettslaget til telenor fiber, det er MYE treigere! 😖

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Fjugur skrev (1 minutt siden):

Hadde fiber fra Altibox (Viken?) før, men så byttet borettslaget til telenor fiber, det er MYE treigere! 😖

Kjekt å vite 😄 viken fiber er det vel det heter eller noe ja 🫣 

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Telenor for alle penga! Aldri hatt noe som helst problem med de. Altibox og globalconnect og egentlig de andre som jeg har prøvd har bare vært tull og ræva kundeservice!

Anonymkode: f20d0...f29

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Telenor for alle penga! Aldri hatt noe som helst problem med de. Altibox og globalconnect og egentlig de andre som jeg har prøvd har bare vært tull og ræva kundeservice!

Anonymkode: f20d0...f29

Fysj da! Vet om flere som har hatt problemer med altibox selv. Vet til og med om et par som måtte ha telenor i tillegg til altibox fordi fiber fra altibox var så ustabilt. 

AnonymBruker
Skrevet

Telenor er overpriet skvip, at noen i det heletatt gidder, jeg har Telia og skulle jeg hatt samme hastighet med telenor så ville det kostet 60% mer.

Anonymkode: 509ca...6bb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hatt masse problemer med Telenor sitt internett, aldri med Altibox. Hadde ikke byttet om jeg fikk Telenor for halve prisen!

Anonymkode: 1172f...ebf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Aldri hatt noe trøbbel med altibox, og derfor aldri vært i kontakt med kundeservice. Telenor tar stadig kontakt og sier at alle naboene skal bytte til Telenor (noe som bare er bull****). Jeg kommer aldri til å bytte til Telenor. 

Anonymkode: 159a5...161

Skrevet

Huseieren her bytter mellom de to hvert år for å få en god deal.. Telenor er definitivt tregere, både nettet og dekoderen. Altibox har bedre UI synes jeg. Enkelt valg her.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...