AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #21 Del Skrevet 7. juni 2023 Oi! TS her. Det er ikke umulig at jeg bare har hatt uflaks Blåttvann skrev (19 timer siden): Ganske mye funker jo helt fint, hva kjøper du? Hvordan behandler du tingene dine? Jeg har ikke kjøpt elektriske maskiner der da, regner med det ikke er så bra. Ser mange her skriver at det meste fungerer, godt mulig jeg har hatt uflaks. Har kjøpt veldig mye i grunn, av det som har gått i stykker som jeg kommer på i farta er: Batteri til traktor (holdt i 1 år) El høvel som smalt i stykker under bruk 2 stk eksenterslipere, begge stoppet etter et par uker div gummidekk som lekker etter kort tid sandpapir som ikke går an å bruke, går i oppløsning børster til drill og vinkelsliping, totalt ubrukelig/ går i stykker med en gang skruer som ikke tåler noe før de brekker plastdeler som knekker lett stål som generelt ruster kjapt en del mekanisk verktøy som ikke gjør oppgaven (ikke gått i stykker) Alt dette er fra biltema vel og merke. Av jula har også noe av det fra meec bare gitt opp etter litt bruk. Jeg er kanskje ikke kjempe forsiktig alltid men det bør jo tåle å bli brukt. Men er jo noe som holder også, når jeg tenker meg om. Hammere, slegger, sag og div slike ting. Har vel også noen lyskastere som har holdt i mange år og våpen oljen til biltema er bra. Anonymkode: 463f9...5ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #22 Del Skrevet 7. juni 2023 Apropos - vet noen om den billige kantklipperen Meec fra Jula funker? Anonymkode: 6efcb...6ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #23 Del Skrevet 7. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Apropos - vet noen om den billige kantklipperen Meec fra Jula funker? Anonymkode: 6efcb...6ba Ja den fungerer greit, hvis det er den samme jeg kjøpte for 2 år siden til 999. Starter og går enda den. Men mistet den på gulv og da ble ene siden av der man holder klipperen bøyd og den revnet av litt senere. Den går greit enda, men har måttet funnet en røver løsning for å holde den. Er jo min feil at jeg mistet den på betonggulvet men. Anonymkode: 463f9...5ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå