AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #1 Del Skrevet 6. juni 2023 Har kjøpt mye på biltema og jula igjennom årene. Felles er at det ryker kjapt og enkelte ganger er det i praksis søppel en betaler for, da særlig fra biltema. Hører ofte snakk om at det er enkelte ting som fungerer bra. Selvsagt er merkevarene fra jula bra og det er generelt bedre kvalitet en biltema. Men laber kvalitet der også har jeg opplevd. Så noen som vet hva som faktisk går an å kjøpe uten å forvente å måtte kjøpe ny etter kort stund? Anonymkode: 463f9...5ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #2 Del Skrevet 6. juni 2023 Når jeg går gjennom kvitteringene mine fra biltema det siste året har jeg kjøpt: - fiberduk - pallekarmer - vindusvisker - spylervæske - hulkillister - gulvlister - foringer - santiærsilikon - vanndunk - vindusnal - tappekran - munnstykke - vannslange - usb-kabel - sperremaling - borkassett - kraftpipe - baderomsmaling - treskure - hylleknekt - hylleplate - villfuglblanding - talgboller - fuglemater - renoveringsduk - sliperull - maskeringsfolie - veggsparkel - tapet- og vevlim - arbeidslampe - rullekar - fugepistol - div pensler og ruller Og mere. Ikke noe er ødelagt enda. Hva er det du har kjøpt?? Anonymkode: 00258...f2c 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 6. juni 2023 #3 Del Skrevet 6. juni 2023 Ganske mye funker jo helt fint, hva kjøper du? Hvordan behandler du tingene dine? Jeg har ikke kjøpt elektriske maskiner der da, regner med det ikke er så bra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #4 Del Skrevet 6. juni 2023 Det meste. Unntakene er ting som har motor, det vil jeg ikke kjøpe på Biltema. Meec er helt greit. Anonymkode: 80ada...d62 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBrukar0 Skrevet 6. juni 2023 #5 Del Skrevet 6. juni 2023 Jeg har en sekketralle jeg har hatt i mange år og bruker bl.a til å flytte bildekk. Den er ikke ødelagt. Jeg har også en kjøle-/varmebag som jeg har hatt et par år og den har jeg brukt ganske mye. Like hel og fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 6. juni 2023 #6 Del Skrevet 6. juni 2023 Det meste jeg har kjøpt på BT og Jula har fungert helt fint, jeg er ikke proff-bruker og det meste holder lenge. Hva er det du har ødelagt da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gliffy Skrevet 6. juni 2023 #7 Del Skrevet 6. juni 2023 Jeg har mange ting fra biltema som har holdt i årevis. Det jeg kommer på nå er en vannkoker, en lensepumpe, diverse kjetting og sånt til båten, hundeseng (den holdt faktisk mye bedre enn den dyre fra dyrebutikk vi hadde før), oppbevaringsbokser, snøskuffe.. Sikkert noe mer også men det var det jeg kom på i farta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #8 Del Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Når jeg går gjennom kvitteringene mine fra biltema det siste året har jeg kjøpt: - fiberduk - pallekarmer - vindusvisker - spylervæske - hulkillister - gulvlister - foringer - santiærsilikon - vanndunk - vindusnal - tappekran - munnstykke - vannslange - usb-kabel - sperremaling - borkassett - kraftpipe - baderomsmaling - treskure - hylleknekt - hylleplate - villfuglblanding - talgboller - fuglemater - renoveringsduk - sliperull - maskeringsfolie - veggsparkel - tapet- og vevlim - arbeidslampe - rullekar - fugepistol - div pensler og ruller Og mere. Ikke noe er ødelagt enda. Hva er det du har kjøpt?? Anonymkode: 00258...f2c Hahaha den satt as . Kjøper ofte derfra selv har null peiling på hva det er vedkommende ødelegger så fort???? Anonymkode: 7f019...e17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #9 Del Skrevet 6. juni 2023 Mye er bra, noe kunne vært bedre. Men har aldri hatt noe mer problem med tingene jeg kjøper på disse butikkene enn andre plasser. Anonymkode: 74c54...77a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimymlen Skrevet 7. juni 2023 #10 Del Skrevet 7. juni 2023 Har kjøpt mye "deler" og forbruksmateriell på Jula og Biltema under oppussing og renovering, som har vært av god nok kvalitet. Har også hatt noen mindre bra kjøp der produktet har gått i stykker innen kort tid/før forventet. MEN, jeg har alltid opplevd god kundeservice begge steder og fått ny vare (som har fungert som den skal) eller hevet kjøpet (ett tilfelle, der produktet tydeligvis var "håpløst" og x antall reklamasjoner og ny vare ikke hjalp). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 7. juni 2023 #11 Del Skrevet 7. juni 2023 Jeg har kjøpt en del bildeler på Biltema som rett og slett har hatt så dårlig passform at jeg ikke har klart å montere dem, og da vil ikke Biltema ta retur. Jeg holder meg også unna elektronikk og pærer til bil. Ellers mener jeg de har mye bra. Håndverktøy som skraller, fastnøkler osv er rimelig, ruster ikke og holder uendelig. Byggevarer og festemidler er billig og har bra nok kvalitet. Jeg kjøper en del bilkjemi og byggkjemi, og det er billig og bra. Unntak er lakk, hvor jeg heller bruker to-komponent. Jula har jeg også stort sett god erfaring med. De har jo en del brands, så det er trygt. Jeg kjøpte en ryddesag fra housebrandet Meec som jeg tviler litt på, men så langt virker den. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomas77 Skrevet 7. juni 2023 #12 Del Skrevet 7. juni 2023 13 minutter siden, Snok1 said: Jeg har kjøpt en del bildeler på Biltema som rett og slett har hatt så dårlig passform at jeg ikke har klart å montere dem, og da vil ikke Biltema ta retur. Jeg holder meg også unna elektronikk og pærer til bil. Ellers mener jeg de har mye bra. Håndverktøy som skraller, fastnøkler osv er rimelig, ruster ikke og holder uendelig. Byggevarer og festemidler er billig og har bra nok kvalitet. Jeg kjøper en del bilkjemi og byggkjemi, og det er billig og bra. Unntak er lakk, hvor jeg heller bruker to-komponent. Jula har jeg også stort sett god erfaring med. De har jo en del brands, så det er trygt. Jeg kjøpte en ryddesag fra housebrandet Meec som jeg tviler litt på, men så langt virker den. Kjøpte også ryddesag fra Jula. Den ryddet i og for seg hyttetomten en gang men da hadde den fått nok og selve motoren datt av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #13 Del Skrevet 7. juni 2023 Har handlet mye på begge butikkene, og har ikke noe problem med at ting går i stykker. Men en ting som jeg har vært svært fornøyd med er treningsskjorte fra Biltema! Kjøpte en billig skjorte der fordi jeg tilfeldigvis trengte en ny skjorte raskt, og den er så myk og lett, og bedre passform enn mange andre jeg har kjøpt! For å ikke snakke om at selv om den er tynn så er den ikke gjennomsiktig, og den får ikke svettemerker Det har blitt en av mine favorittskjorter nå! Anonymkode: 0c429...973 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #14 Del Skrevet 7. juni 2023 Biltema: -Gresstrimmer -Lekemat -Hestegrimer -Hundebånd -Uteleker -Slaktevekt -Kjøttsag -Våpenfutteral -murebaljer Jula: -fontene -sko -tredemølle -hagekrukker -fiberpotter -ugressduk -luftpistol -mini biljardbord Og mye mye mer Anonymkode: 84afb...447 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veggdyret Skrevet 7. juni 2023 #15 Del Skrevet 7. juni 2023 Jeg har kjøpt mye begge steder og har inntrykk av at det generelt er ganske god kvalitet, med unntak av verktøy fra MEEC. For noe ræl. Har kjøpt 3-4 billige verktøy derfra og alle tok kvelden etter kun noen få bruk. Like billige verktøy fra andre merker har derimot vart i årevis. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 7. juni 2023 #16 Del Skrevet 7. juni 2023 3 hours ago, Snok1 said: Jeg har kjøpt en del bildeler på Biltema som rett og slett har hatt så dårlig passform at jeg ikke har klart å montere dem, og da vil ikke Biltema ta retur. Jeg holder meg også unna elektronikk og pærer til bil. Ellers mener jeg de har mye bra. Håndverktøy som skraller, fastnøkler osv er rimelig, ruster ikke og holder uendelig. Byggevarer og festemidler er billig og har bra nok kvalitet. Jeg kjøper en del bilkjemi og byggkjemi, og det er billig og bra. Unntak er lakk, hvor jeg heller bruker to-komponent. Jula har jeg også stort sett god erfaring med. De har jo en del brands, så det er trygt. Jeg kjøpte en ryddesag fra housebrandet Meec som jeg tviler litt på, men så langt virker den. Jeg har en Meec motorsag som jeg kjøpte for omtrent ingenting, mener jeg betalte 5-600kr på tilbud, den har jeg misbrukt på det groveste flere vintre uten at den vil gi opp... Mulig jeg bare hadde flaks. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #17 Del Skrevet 7. juni 2023 Har kjøpt masse begge steder og ingenting har blitt ødelagt. Til og med batteri til mine gamle veterankjøretøy funker som prim! På div forum banner man batterier fra BT, men mine har funket i mange år, problemfritt! Anonymkode: 22f84...b24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #18 Del Skrevet 7. juni 2023 Kondomer. Nei vent, det er derfor jeg er far nå. Anonymkode: d071f...090 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 7. juni 2023 #19 Del Skrevet 7. juni 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Har kjøpt masse begge steder og ingenting har blitt ødelagt. Til og med batteri til mine gamle veterankjøretøy funker som prim! På div forum banner man batterier fra BT, men mine har funket i mange år, problemfritt! Anonymkode: 22f84...b24 Jeg har en MC der ABSen etter sigende er veldig følsom for at man bruker kvalitetsbatteri, det viste ikke jeg når jeg kjøpte nytt batteri til den. Nå har den gått med BT batteri i 5 år uten noe som helst problem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #20 Del Skrevet 7. juni 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har kjøpt masse begge steder og ingenting har blitt ødelagt. Til og med batteri til mine gamle veterankjøretøy funker som prim! På div forum banner man batterier fra BT, men mine har funket i mange år, problemfritt! Anonymkode: 22f84...b24 Er svært fornøyd med batteriene fra Biltema. Anonymkode: 80ada...d62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå