Gå til innhold

Bad hair-day hver dag!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hva skal jeg gjøre?? Håret mitt er halvlangt, vasker håret hver dag. Men det ser liksom fett ut. I tillegg har jeg masse sånne "antenner", håret ser liksom alltid bustete ut, så jeg må bruke en del voks og spray.

Hva skal jeg gjøre for å få fint hår som ikke er sånn?

Gode tips om kurer og alt annet er topp :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville foreslått å vaske håret annen hver dag,- det gjør jeg og det funker kjempefint! Har halvlangt hår +++

Ang "antenner" i håret,- jeg gjør følgende :

Etter å ha vasket håret og føhnet det, tar jeg en liten klatt med bodylotion (ca på størrelse med en perle), gnir i hendene og drar over håret. Pass bare på å ikke ta for mye, da kan det se fett ut. Har du brukt bodylotion eller liknende kan du jo ta overskuddet som er igjen på hendene og ta i håret ? (husk å gjøre det når håret er tørt...)

Det er et tips fra min stemor og funker like bra som hårkur (som ikke skal ut av håret igjen....) Jeg opplever i allefal at håret legger seg ned og blir mer glansfullt. (mindre elektrisk!)

Lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, midnattsol..... Jeg mener ikke å klæsje på asså!

En PERLESTOR dråpe og gni godt ut i hender.....Dras lett oppå hodet / håret,.- du ser med engang at det roer hårstråa litt.

det er faktisk ikke så stor forskjell fra de kurene du tar i håret og lar være der serru!!!

Bare prøv selv! Vet om mange inkl. meg selv som gjør det, sådesså!

: )

Men for all del ,- skeptikere kan bare la vær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er ikke skeptisk, så dette skal prøves. Takk for tips :wink: (selv om det ikke var jeg som starta tråden.) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håret mitt er også VELDIG bad... det ser ut som jeg ikke har gredd det på år og dag... det har begynt å danne seg noe "dreadsliknende" greier bak. Jeg vasker og ordner hver dag, men får ikke til å gre det lengre... hehe. Snart sitter jeg der, med EN dread. Det er fint, serru...

Noen tips??

Lurer på om jeg skal få noen til å lage "lissomdreads" på meg, så slipper jeg å bekymre meg mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Du kan jo forsøke å kjøpe en hårkur for brusete hår, jeg bruker det nesten daglig. L'oreal har en som heter liss extrême, den koster 139 kr, fås hos frisør. Det finnes også sjampo og balsam i samme serie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om håret mitt snart faller av.... det er bare en stor klump...

HVA I HULESTE HEITA SKAL JEG GJØRE??

Kid-a

... vil ikke klippe seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Kid-a:

Du må prøve å få gredd håret ditt og fortsette med det. Mitt hår er en stor floke hver dag når jeg kommer ut av dusjen, jeg vil ikke en gang tenke på hvordan det ville sett ut dersom jeg ikke kunne gre det. Hver dag river og sliter jeg i det med hårbørsten...merker at håret gjør litt mindre motstand når jeg har tatt hårkur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker også bittelitt bodylotion når håret er litt brusete. Hjelper ikke det bruker jeg Matt Wax fra Wella. Den kan man kjøpe hos frisøren for litt over en hundrings. Denne voksen gjør håret matt og det blir ikke fett i det hele tatt (hvis man er forsiktig med mengden)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis håret ditt blir fort fett, så bør du kanskje skifte shampo? d:tox fra American Crew (serien heter d:fi og fås hos frisører) er veldig bra mot fett hår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...