AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #1 Skrevet 6. juni 2023 Inspirert av tråden om friendzoning av menn: kan menn endre mening senere, eller er det endelig? Anonymkode: 88768...d93
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #2 Skrevet 6. juni 2023 Mann eller kvinne, alle kan vel endre mening, det ble noe til slutt her ihvertfall Anonymkode: 28f81...551 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #3 Skrevet 6. juni 2023 Jeg som kvinne har også opplevd å endre mening. Jeg hadde en jeg var helt sikker på at jeg ikke hadde følelser for, men etterhvert ble han den jeg satte over alt annet. Anonymkode: 88768...d93 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #4 Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg som kvinne har også opplevd å endre mening. Jeg hadde en jeg var helt sikker på at jeg ikke hadde følelser for, men etterhvert ble han den jeg satte over alt annet. Anonymkode: 88768...d93 Men veldig spent på hvordan det er med menn Damer kan også svare selvfølgelig. Anonymkode: 88768...d93
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #5 Skrevet 6. juni 2023 Nja, det kommer an på hvorfor de friendzoner. Om det er fordi de ikke er interessert nok eller man ikke er helt dems type, eller om det er fordi han akuratt har startet i ny jobb og kommer til å jobbe utenlands det neste året eller er midt i en depresjon pga faren døde. Hvis en mann Ikke er interessert nok i deg er det ikke noe å vente på. Anonymkode: d46c2...203
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #6 Skrevet 6. juni 2023 Ja, for å få sex. Anonymkode: e9ce5...922 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #7 Skrevet 6. juni 2023 Jeg kaller det egentlig ikke friendzoning, siden hun viste klar og tydelig interesse for meg. Uansett avviste jeg henne som kjærestemateriale, men digget å ha henne rundt meg, og kjenne på oppmerksomheten. Sakte men sikkert, krøp det inn på meg, at jeg ikke hadde noe å tape, på å bli bedre kjent med henne, på en seriøs måte. Men da hadde hun rukket å begynne å date en annen fyr... Anonymkode: cd4a2...4a9 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå