Gå til innhold

Daten min vil være venner. Er det i tilfellet han ombestemmer seg eller hva?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har datet litt. Ingen sex. Nå vil han plutselig gå fra dating til å være venner. Er det sånn at han kan få følelser på et senere tidspunkt, eller er det usannsynlig? For min del er jeg jo ute etter et forhold og er usikker på hva godt det gjør å være venner med en man har datet?

Anonymkode: 1628b...b22

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han mener jo ikke at han vil være venner. Det er bare noe man sier når man avviser noen. 

Anonymkode: 8af9a...b83

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han mener jo ikke at han vil være venner. Det er bare noe man sier når man avviser noen. 

Anonymkode: 8af9a...b83

Skjønner du sier det. men jeg tror helt ærlig han mener det. Jeg sa jeg ikke synes det er en god ide men han insisterer 

Skrevet

Jeg datet en som sa han ville være venner. Jeg var helt uinteressert i det, for jeg vil jo ha et forhold. Jeg sa bare fra med en gang at det var jeg ikke interessert i og ønsket han lykke til videre.

• Liker 4
Gjest Drakensson
Skrevet

Jøss. Friendzoning av en mann? Nå fikk jeg en ide for en ny tråd

AnonymBruker
Skrevet
Drakensson skrev (Akkurat nå):

Jøss. Friendzoning av en mann? Nå fikk jeg en ide for en ny tråd

Spent på den 😅

AnonymBruker
Skrevet

Normalt sett er det en snill form for dumping, vennskapet fader fort ut, men jeg har opplevd en mann som virkelig mente dette med å være venner og holde kontakt. Viste seg at det var for å bruke meg som gratis psykolog og holde meg følelsesmessig investert i han så han kunne komme krypende for sex når han følte for det og hadde blitt dumpet av andres dates og gi meg blandede signaler på om han ville begynne å date igjen. Mega egoist. 

Anonymkode: 1f42b...5a7

• Liker 2
  • Nyttig 1
Gjest Drakensson
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Spent på den 😅

Done. Tråden er live

AnonymBruker
Skrevet

Daten min ville også være kun venner etter første date, 6mnd senere var hun min kjæreste 

Anonymkode: e7127...e0f

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...