VEROnika125 Skrevet 6. juni 2023 #1 Skrevet 6. juni 2023 Hei! Jeg og moren min har nettopp bestilt flybilletter til Tallin. Vi har aldri vært borti dette flyselskapet og derfor lurer jeg på om noen her har noen erfaringer ved dette flyselskapet? Er det trygt og garantert fremgang? Gjerne legg til egne meninger om din opplevelse:p
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #2 Skrevet 6. juni 2023 2 minutter siden, VEROnika125 said: Hei! Jeg og moren min har nettopp bestilt flybilletter til Tallin. Vi har aldri vært borti dette flyselskapet og derfor lurer jeg på om noen her har noen erfaringer ved dette flyselskapet? Er det trygt og garantert fremgang? Gjerne legg til egne meninger om din opplevelse:p Ja. Hyggelig besetning, god service og sikkert flyselskap. Mye bedre enn Norwegian, Ryan Air og EasyJet. Anonymkode: f8c40...b04 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #3 Skrevet 6. juni 2023 Ja, det er en av de sikreste lavpris flyselskapene som finnes. Anonymkode: a58d9...804
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #4 Skrevet 6. juni 2023 Alle flyselskap er trygge. Anonymkode: 169f0...0c7
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #5 Skrevet 7. juni 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Alle flyselskap er trygge. Anonymkode: 169f0...0c7 Har du prøvd Tara Air eller Nepal Airlines? Anonymkode: f44b4...8b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå