AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #1 Skrevet 6. juni 2023 Hvorfor disse geografiske forskjellene? Er det fordi alle ressurser samles i Oslo, mens i resten av distriktene bygges ressursene mer og mer ned? Jeg har endelig fått en ledig time, om 2 uker, ca 1,5 time fra hjemplassen min..skulle jeg bestilt nærme hjemplassen min måtte jeg ha ventet til August/September. I Oslo er det ledig allerede i kveld. Består Norge kun av Oslo?? Drittlei av at resten av landet blir nedprioritert når det gjelder alt. Anonymkode: 6d377...9b5
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #2 Skrevet 6. juni 2023 For noen mnd siden var det helt motsatt. Folk dro fra Oslo til Trøndelag, Kristiansand og Gudbrandsdalen for å få time. Så er vel kanskje Oslo som har oppbemannet for å møte det store trykket fra alle som bor her. Anonymkode: 3bfd8...904 4
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #3 Skrevet 6. juni 2023 I Trondheim fikk jeg time med en gang. Var der i går. Anonymkode: 3c0e9...535 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #4 Skrevet 6. juni 2023 Finnmark her. Fikk lett time i forrige uke og i går lå passene i postkassa Anonymkode: 4f258...93e 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #5 Skrevet 7. juni 2023 11 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor disse geografiske forskjellene? Er det fordi alle ressurser samles i Oslo, mens i resten av distriktene bygges ressursene mer og mer ned? Jeg har endelig fått en ledig time, om 2 uker, ca 1,5 time fra hjemplassen min..skulle jeg bestilt nærme hjemplassen min måtte jeg ha ventet til August/September. I Oslo er det ledig allerede i kveld. Består Norge kun av Oslo?? Drittlei av at resten av landet blir nedprioritert når det gjelder alt. Anonymkode: 6d377...9b5 I fjor var det masse oppslag om at folk fra Oslo dro til Tromsø for å få pass så sånt varierer. Ser mest ut som ditt politisistrikt ikke har organisert seg skikkelig. Anonymkode: cde3b...d53 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #6 Skrevet 7. juni 2023 To uker? Du vet at i Oslo-området har det vært flere måneders ventetid de siste årene ja? Anonymkode: f6e7c...916 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå