Gå til innhold

Hvorfor er det slik at det er null problem å bestille Pass eller ID-kort i Oslo, mens i feks Rogaland er det nesten umulig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor disse geografiske forskjellene?

Er det fordi alle ressurser samles i Oslo, mens i resten av distriktene bygges ressursene mer og mer ned?

Jeg har endelig fått en ledig time, om 2 uker, ca 1,5 time fra hjemplassen min..skulle jeg bestilt nærme hjemplassen min måtte jeg ha ventet til August/September. 

I Oslo er det ledig allerede i kveld. 

Består Norge kun av Oslo?? Drittlei av at resten av landet blir nedprioritert når det gjelder alt.

Anonymkode: 6d377...9b5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For noen mnd siden var det helt motsatt. Folk dro fra Oslo til Trøndelag, Kristiansand og Gudbrandsdalen for å få time. Så er vel kanskje Oslo som har oppbemannet for å møte det store trykket fra alle som bor her. 

Anonymkode: 3bfd8...904

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

I Trondheim fikk jeg time med en gang. Var der i går.

Anonymkode: 3c0e9...535

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Finnmark her. Fikk lett time i forrige uke og i går lå passene i postkassa 

Anonymkode: 4f258...93e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor disse geografiske forskjellene?

Er det fordi alle ressurser samles i Oslo, mens i resten av distriktene bygges ressursene mer og mer ned?

Jeg har endelig fått en ledig time, om 2 uker, ca 1,5 time fra hjemplassen min..skulle jeg bestilt nærme hjemplassen min måtte jeg ha ventet til August/September. 

I Oslo er det ledig allerede i kveld. 

Består Norge kun av Oslo?? Drittlei av at resten av landet blir nedprioritert når det gjelder alt.

Anonymkode: 6d377...9b5

I fjor var det masse oppslag om at folk fra Oslo dro til Tromsø for å få pass så sånt varierer. Ser mest ut som ditt politisistrikt ikke har organisert seg skikkelig.  

Anonymkode: cde3b...d53

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

To uker? Du vet at i Oslo-området har det vært flere måneders ventetid de siste årene ja?

Anonymkode: f6e7c...916

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...