Zulu Skrevet 9. januar 2006 #1 Skrevet 9. januar 2006 De siste ukene har pcen min begynt å lage "klikkelyd" nå jeg er på nettet. Dette er samme lyd som lages når jeg klikker på en link. Noen som vet hvorfor den gjør dette i tide og utide. Dette er noe den aldri har gjort tidligere. Noen som har noen råd eller tips om hva det kan være og hvordan jeg kan bli kvitt det igjen?
miss Skrevet 10. januar 2006 #2 Skrevet 10. januar 2006 Det lurer jeg også på??? Min "klikker" når den står nå nettet og jeg ikke sitter der,hører det. Hm.. hva kan det være da folkens? Jobber den for seg selv?
Gjest gjest1 Skrevet 10. januar 2006 #3 Skrevet 10. januar 2006 Hvis dere mener det jeg tror (?) så har jeg det også, men tolker det som at en reklame-pop-up kommer, men blir blokkert av maskina, så man får bare lyden, men (heldigvis) ikke skjermbildet.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 10. januar 2006 #4 Skrevet 10. januar 2006 På engelsk, men regner med at du klarer å oversette til norsk om man har norsk Windows: http://www.help2go.com/Tutorials/Web_Brows...king_sound.html
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2006 #6 Skrevet 10. januar 2006 Det er når siden eller en reklame oppdaterer/refresher seg selv. Leyla.i.i
Zulu Skrevet 10. januar 2006 Forfatter #7 Skrevet 10. januar 2006 Godt å vite at det er flere som sliter med samme problemet. Tror ikke det er popup blokkeringen for det klikker så frytkelig ofte... kanskje hvert 30 sekund... Har prøvd å slå av lyden og det hjelper, men da blir liksom maskinen så dø... Skal sjekke den engelske linken... Dersom jeg finner ut noe enkelt skal jeg holde dere oppdatert.
Zulu Skrevet 10. januar 2006 Forfatter #8 Skrevet 10. januar 2006 På engelsk, men regner med at du klarer å oversette til norsk om man har norsk Windows: http://www.help2go.com/Tutorials/Web_Brows...king_sound.html ← JIPPI det virket! Tusen takk for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå