Gå til innhold

Kjønnsubalanse i kinkverden?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg (Kvinne i 30-åra) er sub/brat og har hatt mange fine opplevelser i kinkmiljøet i Norge. Kjernen i kinket mitt er spanking, men det er vanskelig å finne voksne kvinner som interesserer seg for det samme. Dette er altså IKKE en kontaktannonse, men lurer på om noen kjenner seg igjen i problemstillingen. Det er fullt av menn som er interessert i tematikken, men nesten ingen kvinner. Er det mer tabu for kvinner i aldersgruppen 40-60 å utforske dette kinket, eller er det rett og slett en kjønnsforskjell når det gjelder denne interessen? 

Endret av HermonieGranger
Tydeliggjøring av at det ikke er en kontaktannonse.
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kontaktannonser er forbudt her inne. Prøv et annet sted.

Anonymkode: 69db7...52b

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke en kontaktannonse, se spørsmålene mine i slutten av innlegget! :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
HermonieGranger skrev (Akkurat nå):

Det er ikke en kontaktannonse, se spørsmålene mine i slutten av innlegget! :) 

Svært dårlig kamuflert kontaktannonse. Slutt å forsøple forumet.

Anonymkode: 69db7...52b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

(Uten profil)

Jeg er switch i 40-årene og søker sub. Jeg er bifil men har de siste årene datet mest menn.

Det er klart det er smalere miljø for alt innen kvinne/kvinne. Men jeg opplever ikke at det generelt er få kvinner.

Anonymkode: acf23...9b9

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nå kan det være at jeg misforstår hovedinnlegget ditt; jeg har tolket det som "kvinne søker kvinne, men hvor er de?". Om det er feil så beklager jeg, men her er hvertfall mine tanker rundt den tolkningen av innlegget ditt.

Jeg er nå en kvinne på den dominante enden av spekteret og jeg liker både kvinner og menn. Min opplevelse av miljøet er at det forsåvidt er mange nok kvinner som søker kvinner der ute, men at det er få som liker å ta initiativ selv. Jeg mistenker at veldig mange (kanskje de fleste?) nettopp sitter og blomstrer på hver sin tue i påvente om at den andre tar kontakt. Så mitt pro-tip er å være proaktiv. De fleste vil nok synes det er hyggelig med en liten dialog og sette pris på at du tar kontakt, tror hvertfall jeg. Lykke til!

Endret av Nattehimmel
La til disclaimer.
  • Liker 1
Skrevet

Jeg lurer på om du leter på feil sted? Jeg kan ikke egentlig si at jeg kjenner meg igjen.
Litt usikker på hvor du vil med ts, men du lurer på om det er få dominante kvinner som tenner på kvinner?

• Liker 1
Skrevet
Andro skrev (8 timer siden):

Jeg lurer på om du leter på feil sted? Jeg kan ikke egentlig si at jeg kjenner meg igjen.
Litt usikker på hvor du vil med ts, men du lurer på om det er få dominante kvinner som tenner på kvinner?

Jaa! Er dette tanker folk sitter med, men hvor de likevel ikke ønsker (ikke tør?) å oppsøke kink-miljøet? Eller er det rett og slett få kvinner som er dominante og ønsker kontakt med kvinner? 

Skrevet
Nattehimmel skrev (9 timer siden):

Min opplevelse av miljøet er at det forsåvidt er mange nok kvinner som søker kvinner der ute, men at det er få som liker å ta initiativ selv. Jeg mistenker at veldig mange (kanskje de fleste?) nettopp sitter og blomstrer på hver sin tue i påvente om at den andre tar kontakt. Så mitt pro-tip er å være proaktiv. De fleste vil nok synes det er hyggelig med en liten dialog og sette pris på at du tar kontakt, tror hvertfall jeg. Lykke til!

Takk for svar! Ja, jeg tror vi er mange som er litt sjenerte når det gjelder å ta initiativ, særlig om det ikke er helt tydelig at motparten søker det samme. Kan man f.eks sende en melding til noen som ikke har definert seg som skeiv? Jeg har tenkt at det er uhøflig, men det kan jo være at det er flere som er åpne for den type lek når det ikke involvere sex eller en slags kjæresterelasjon. 

Fra menn renner det jo inn de drygeste forslag i innboksen uten så mye som et hei først.. 😅 En mellomting hadde vært fint! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
HermonieGranger skrev (12 timer siden):

Jeg (Kvinne i 30-åra) er sub/brat og har hatt mange fine opplevelser i kinkmiljøet i Norge. Kjernen i kinket mitt er spanking, men det er vanskelig å finne voksne kvinner som interesserer seg for det samme. Dette er altså IKKE en kontaktannonse, men lurer på om noen kjenner seg igjen i problemstillingen. Det er fullt av menn som er interessert i tematikken, men nesten ingen kvinner. Er det mer tabu for kvinner i aldersgruppen 40-60 å utforske dette kinket, eller er det rett og slett en kjønnsforskjell når det gjelder denne interessen? 

Jeg vet ikke om det er mer tabu. Men jeg har også en opplevelse av at det er flest subs i aldersgruppen du nevner. Synes i hvert fall å legge merke til at det er større variasjon mellom domme, switch, sub blant damer under 35-40 🤔 Men siden du åpenbart har kjennskap til miljøet/ene, hva med å oppsøke sosiale sammenkomster i lokale klubber?

På nettet er det nok litt som Nattehimmel sier, og kanskje en grunn er at damer har den opplevelsen de selv har med masse uønskede meldinger i egen innboks og dermed selv overtenker egen henvendelse som potensielt uønsket? 

Anonymkode: 3a586...1a0

• Liker 1
Skrevet
5 hours ago, HermonieGranger said:

Takk for svar! Ja, jeg tror vi er mange som er litt sjenerte når det gjelder å ta initiativ, særlig om det ikke er helt tydelig at motparten søker det samme. Kan man f.eks sende en melding til noen som ikke har definert seg som skeiv? Jeg har tenkt at det er uhøflig, men det kan jo være at det er flere som er åpne for den type lek når det ikke involvere sex eller en slags kjæresterelasjon. 

Fra menn renner det jo inn de drygeste forslag i innboksen uten så mye som et hei først.. 😅 En mellomting hadde vært fint! 

Jeg vet ikke om det å sende melding til hetro-kvinner, det har jeg ingen erfaring med (de flagger seg vel som hetro for en grunn?). Når det er sagt så har jeg jo tidvis blitt kontaktet av hetro-kvinner som ønsker seg en tredjepart med kjæresten sin, men det er jo noe litt annet igjen.

Jeg tenker at du ikke skal være redd for å ta kontakt med skeive kvinner, hvertfall. Og ingenting i veien for å melde litt i forkant, men jeg tror en fortere finner kjemien i det virkelige liv. Så gå gjerne på samlinger om du har en klubb i nærheten.  

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
HermonieGranger skrev (19 timer siden):

eller er det rett og slett en kjønnsforskjell når det gjelder denne interessen? 

Akkurat som med det aller meste innen sex, så er det en kjønnsforskjell.

Det finnes ingen kinks etc med en overvekt av kvinner i et miljø.

Anonymkode: debcf...9e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...