Gå til innhold

Merkelige spørsmål når en jobber på gastrokirurgisk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De av dere som jobber der, hvordan er det å spørre pasientene om de har fist? Er det rett frem eller prøver dere å spørre uten å si det rett ut? Er det pinlig? Åssen reagerer pasientene?

Anonymkode: 198ad...0d5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er vel ikke pinlig å spørre om de har luftavgang. Det spør jeg også om, på en nevrologisk avdeling. Vi blir til og med glade om en pasient greier å slippe en real fjert til tider.

Anonymkode: 179cc...089

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Er vel ikke pinlig å spørre om de har luftavgang. Det spør jeg også om, på en nevrologisk avdeling. Vi blir til og med glade om en pasient greier å slippe en real fjert til tider.

Anonymkode: 179cc...089

Er det mange med fise-fetisj som jobber på sykehus for å tilfredsstille sine unaturlige lyster?

Anonymkode: c7210...643

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

På gastrokirugisk avdeling er jo faktisk dette ofte viktig informasjon å vite om. Jeg bare spør rett ut uten å legge noe mellom fingra (har jobba litt på en gastrokirugisk avdeling). Om man jobber på en gastrokirugisk avdeling må man bare gi f i om det er litt kleint. Dette er som jeg nevnte viktige data for å registrere om tarmen begynner å komme i gang etter feks en ileus eller andre tilstander.

Anonymkode: 20239...cc4

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Å spørre om de har fist er hakket mer klein enn å spørre om de har hatt luftavgang. Det siste er ikke noe problem.

Anonymkode: 0ebb8...8c6

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke vær så infantil og vulgær i språket, oppfør deg profesjonellt. Ala "vi må vite om tarmene dine har begynte å komme i gang igjen etter operasjonen, og da får man gjerne luft i magen som må ut etterhvert. Så har du du hatt luftavgang siden operasjonen?"

Anonymkode: 9a2b8...87a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har magen begynt å jobbe normalt igjen, med det mener jeg om du har hatt luftavgang?

Anonymkode: fe6ac...83f

AnonymBruker
Skrevet

«Harru fisi?» sier du bare. 

Anonymkode: f73d8...448

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...