AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #1 Skrevet 6. juni 2023 De av dere som jobber der, hvordan er det å spørre pasientene om de har fist? Er det rett frem eller prøver dere å spørre uten å si det rett ut? Er det pinlig? Åssen reagerer pasientene? Anonymkode: 198ad...0d5
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #2 Skrevet 6. juni 2023 Er vel ikke pinlig å spørre om de har luftavgang. Det spør jeg også om, på en nevrologisk avdeling. Vi blir til og med glade om en pasient greier å slippe en real fjert til tider. Anonymkode: 179cc...089 7
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #3 Skrevet 6. juni 2023 Just now, AnonymBruker said: Er vel ikke pinlig å spørre om de har luftavgang. Det spør jeg også om, på en nevrologisk avdeling. Vi blir til og med glade om en pasient greier å slippe en real fjert til tider. Anonymkode: 179cc...089 Er det mange med fise-fetisj som jobber på sykehus for å tilfredsstille sine unaturlige lyster? Anonymkode: c7210...643 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #4 Skrevet 6. juni 2023 På gastrokirugisk avdeling er jo faktisk dette ofte viktig informasjon å vite om. Jeg bare spør rett ut uten å legge noe mellom fingra (har jobba litt på en gastrokirugisk avdeling). Om man jobber på en gastrokirugisk avdeling må man bare gi f i om det er litt kleint. Dette er som jeg nevnte viktige data for å registrere om tarmen begynner å komme i gang etter feks en ileus eller andre tilstander. Anonymkode: 20239...cc4 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #5 Skrevet 6. juni 2023 Å spørre om de har fist er hakket mer klein enn å spørre om de har hatt luftavgang. Det siste er ikke noe problem. Anonymkode: 0ebb8...8c6 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #6 Skrevet 6. juni 2023 Ikke vær så infantil og vulgær i språket, oppfør deg profesjonellt. Ala "vi må vite om tarmene dine har begynte å komme i gang igjen etter operasjonen, og da får man gjerne luft i magen som må ut etterhvert. Så har du du hatt luftavgang siden operasjonen?" Anonymkode: 9a2b8...87a 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #7 Skrevet 6. juni 2023 Har magen begynt å jobbe normalt igjen, med det mener jeg om du har hatt luftavgang? Anonymkode: fe6ac...83f
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #8 Skrevet 6. juni 2023 «Harru fisi?» sier du bare. Anonymkode: f73d8...448
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå