AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #1 Skrevet 6. juni 2023 Hva gjenkjenner de mennene du gir et venstresveip? Anonymkode: 7cc7e...69e
Lumina Skrevet 6. juni 2023 #2 Skrevet 6. juni 2023 jeg tiltrekkes et pent smil med glimt i øyet 🤩 og ser profilen ellers ok ut så sveiper jeg høyre. 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #3 Skrevet 6. juni 2023 God inntekt (dyre klær, dyr bil, dyr bolig), over 1.90 høy, vakker. Anonymkode: 14493...385
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #4 Skrevet 6. juni 2023 Venstre eller høyre? Tittelen din sier høyre (like) og teksten din sier venstre (kast) så hvilken mener du? Anonymkode: 386f3...e2d
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #5 Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): God inntekt (dyre klær, dyr bil, dyr bolig), over 1.90 høy, vakker. Anonymkode: 14493...385 Hilsen mann som prøver å fremstille kvinner som kravstore golddiggers med usannsynlige krav 😂 over 190 😂 Anonymkode: 386f3...e2d 2 5
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #6 Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Venstre eller høyre? Tittelen din sier høyre (like) og teksten din sier venstre (kast) så hvilken mener du? Anonymkode: 386f3...e2d Oisann. Nei jeg mente høyre ja 😅 Hva som kjennetegner de dere liker Anonymkode: 7cc7e...69e
Gjest Drakensson Skrevet 6. juni 2023 #7 Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): God inntekt (dyre klær, dyr bil, dyr bolig), over 1.90 høy, vakker. Anonymkode: 14493...385 Jeg har en sjette sans som forteller med at dette er de kvalitetene du mangler selv
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #8 Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Oisann. Nei jeg mente høyre ja 😅 Hva som kjennetegner de dere liker Anonymkode: 7cc7e...69e Først må han ha tydelige bilder av seg. Er så mange som har skurrete bilder, gamle bilder eller bilder med kun solbriller eller langt unna. Han må vise at han har en fin klesstil dvs gjennomført og ikke bare har fem bilder i arbeidstøy og utvaska t skjorte, og vise at han har gjort littegrann innsats i å presentere seg på en bra måte på profilen sin. Mange bare knipser et bilde i sofaen i det de lager profilen og velger noen gamle mindre flatterende bilder av seg selv og legger ikke noe innsats i å presentere seg på en attraktiv måte. For meg er det også pluss om han har bilde av aktivitet i naturen siden jeg liker å være i naturen selv og ønsker en partner å dele den interessen med. Han smiler på bildene uten å overdrive det som et tullesmil, og man ser livsgnisten i øynene hans. Han har en profiltekst som ikke er tullete eller useriøs. Menn som har "Liker ikke ONS men puler gjerne man, tirs, tors, fre, lør, søn" eller "Jaja så får en prøve denne appen da, er vel bare drit her men hvis du vil motbevise meg så prøv" eller "jeg vil ikke binde meg men kan gjerne binde deg" går rett i søpla. Anonymkode: 386f3...e2d 6 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #9 Skrevet 6. juni 2023 Jeg har en greie for utenlandske menn Anonymkode: 479df...fb5 1
Gjest Drakensson Skrevet 6. juni 2023 #10 Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): "jeg vil ikke binde meg men kan gjerne binde deg" Anonymkode: 386f3...e2d Haha fy faen! xD legendarisk
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #11 Skrevet 6. juni 2023 Drakensson skrev (3 minutter siden): Haha fy faen! xD legendarisk Legendarisk dårlig og turnoff ja. Anonymkode: 386f3...e2d 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #12 Skrevet 6. juni 2023 Hvis han er høy, litt pappakropp og skallet 😍 Da fyker han til høyre 🤭 Anonymkode: 3b3a6...87f
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #13 Skrevet 6. juni 2023 Pen (i mine øyne), velstelt, har et variert utvalg bilder fra ulike settinger. Normale bilder, vel og merke, ikke baris-bilder og bilde av seg selv utkledd som klovn. Utstråler å være sunn og aktiv. Glad i natur. Har barn, ordnet livsstil og normale interesser. Skriver på ingen måte noe seksuelt ladet i bioen. En bio som utstråler et mentalt oppegående menneske.. Anonymkode: 7c325...417 2 2
Jordbæra Skrevet 6. juni 2023 #14 Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva gjenkjenner de mennene du gir et venstresveip? Anonymkode: 7cc7e...69e Normale menn som viser noe humor, god musikksmak, felles interesser, artig tekst. Så tar jeg det derfra. 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #15 Skrevet 7. juni 2023 Intelligent, personlig, feilfri og litt morsom tekst. Pent ansikt, slank kropp og ikke mer enn ett eller to år eldre enn meg, helst litt yngre. Liker at det skinner gjennom at fyren har en ryddig livshistorie. Anonymkode: 463aa...d9c 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #16 Skrevet 7. juni 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvis han er høy, litt pappakropp og skallet 😍 Da fyker han til høyre 🤭 Anonymkode: 3b3a6...87f AnonymBruker skrev (9 timer siden): Pen (i mine øyne), velstelt, har et variert utvalg bilder fra ulike settinger. Normale bilder, vel og merke, ikke baris-bilder og bilde av seg selv utkledd som klovn. Utstråler å være sunn og aktiv. Glad i natur. Har barn, ordnet livsstil og normale interesser. Skriver på ingen måte noe seksuelt ladet i bioen. En bio som utstråler et mentalt oppegående menneske.. Anonymkode: 7c325...417 Må signere på denne til AB 417. Liker menn som er skallet, høy og kraftig, men det er absolutt like viktig alt dette i siste sitering. Anonymkode: 3b3a6...87f 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #17 Skrevet 7. juni 2023 Snille øyne, varmende smil. Og litt tekst om seg selv, gjerne med noe som etterlater nysgjerrighet. Det jeg sveiper venstre på er hvis det er mange fjelltopp/ski-bilder, hundebilder, selfies på treningssenter, eller om han har barn. Anonymkode: 4e1b6...514
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #18 Skrevet 7. juni 2023 Lumina skrev (På 6.6.2023 den 19.43): jeg tiltrekkes et pent smil med glimt i øyet 🤩 og ser profilen ellers ok ut så sveiper jeg høyre. Samme Anonymkode: 24f99...fb2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #19 Skrevet 7. juni 2023 Bilder som viser samme interesser som meg, så gjerne reising, trening og friluftsliv. Bioen gjerne kort men morsomt. Bio som inneholder masse krav eller passiv holdning går til venstre. Utseendemessig en som er noenlunde veltrent, sjarmerende smil og hår på hodet(😅). Bryr ikke meg om yrke. Anonymkode: 292f2...ec7
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #20 Skrevet 7. juni 2023 Likes: Øyne som smiler 😍 og en bio som viser at mannen er oppegående og som sier noe om hvem han er som person. Selve yrket er ikke så viktig, men at det er et yrke som har krevd faglig utvikling gjennom høyere utdanning, eventuelt selvutvikling, er for meg viktig. Det viser intellekt. Jeg tar selv en p.hd og liker veldig godt lange diskusjoner, så noen som viser at de er samfunnsengasjert synes jeg automatisk er spennende. De som har bilder av seg selv med aktiviteter som jeg deler interesse med, eks seiling/båtliv, hytte, fjelltur, eller diy husprosjekter. Kast: "wannabe"-ungdommer med tullebilder og festing. Eller de med 5 relativt like bilder i samme positur og halvsmil. Bildene må representere hva personen liker å gjøre. Bar overkropp og treningsbilder. Bio som oser useriøsitet. Anonymkode: 5f288...028 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå