AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #1 Skrevet 6. juni 2023 Typen min har fått soppinfeksjon i lysken, «jock itch» Dette ble oppdaget etter apotek var stengt på lørdag, så jeg donerte bort en tube Canesten som gikk ut på dato i 2019 🤪 Nå er han bedre, men bør jeg være redd han kan smitte meg? Anonymkode: 5cd15...e41
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #2 Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Typen min har fått soppinfeksjon i lysken, «jock itch» Dette ble oppdaget etter apotek var stengt på lørdag, så jeg donerte bort en tube Canesten som gikk ut på dato i 2019 🤪 Nå er han bedre, men bør jeg være redd han kan smitte meg? Anonymkode: 5cd15...e41 kommer an på hvilken type sopp det er. min x hadde kronisk tilbakevendende tinea versicolor/ elelr var det pityriasis (er el omtrent det samme) i følge legen hans var det ikke smittsomt, men jeg fikk det likevell jeg også. man har jo hudkontakt. jeg oppdaget ikke mine før år etter at det ble slutt fordi jeg trodde mine flekker var arr etter kviser- de kan jo varierer i str og farge, så skjønte ikke at det var den samme soppen før jeg fikk flekker på plasser jeg aldri pleide å ha kviser. grunnen til at jeg nevner det er fordi hans alltid spredte seg til lysken etterhvert , nå utbruddene var skikkelig ille. han gikk på krembehandling gang på gang- og shampooer år etter år, men ble aldri ordentlig kvitt det. jeg går på en tabelettkur nå som jeg skal ta i noen mnd til for å være sikker på at jeg blir kvitt det. Anonymkode: 81757...d59
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #3 Skrevet 6. juni 2023 Oi, såpass! Jeg har en teori om fotsopp etter å ha googlet. Tærne hans ser fine ut, men han er trailersjåfør og dusjer på rare plasser og har lest meg til at det kan smitte til andre kroppsdeler. Anonymkode: 5cd15...e41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå