Gå til innhold

Har lire sexlyst, men sammen med en som er "sexavhengig".

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han kan gjerne ha sex minst 1 gang om dagen, gjerne mer. Om ikke sex,så hvertfall runk og kos. 

Blir sliten av det. All ledig tid = han prøver seg og forventer sex. 

Jeg har dessverre hatt mye pliktsex. Jeg har tenkt lysten kommer. Er jo digg når vi først setter i gang, men kjenner det er et ork hver gang han begynner å hinte om sex. 

Nå er jeg redd han blir fornærmet. Kan jo ikke si jeg har hatt pliktsex? Jeg vil gjerne ha kos, massasje og stryking UTEN at han prøver seg etter 3 minutter. 

Hjelp?

Anonymkode: 6478b...c2e

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kommunikasjon med partner er alltid en fin ting… 
Du trenger jo ikke fortelle at du har hatt pliktsex, men formidle at du trenger kos uten at det skal føre til sex.

Anonymkode: fd5f3...4fc

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han kan gjerne ha sex minst 1 gang om dagen, gjerne mer. Om ikke sex,så hvertfall runk og kos

Jeg har dessverre hatt mye pliktsex. Jeg har tenkt lysten kommer. Er jo digg når vi først setter i gang, men kjenner det er et ork hver gang han begynner å hinte om sex. 

Nå er jeg redd han blir fornærmet. Kan jo ikke si jeg har hatt pliktsex? Jeg vil gjerne ha kos, massasje og stryking UTEN at han prøver seg etter 3 minutter. 

Hjelp?

Det høres definitivt ikke ut som kos, men mer som tvangshandlinger.

Anonymkode: e90b4...65c

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Kommunikasjon med partner er alltid en fin ting… 
Du trenger jo ikke fortelle at du har hatt pliktsex, men formidle at du trenger kos uten at det skal føre til sex.

Anonymkode: fd5f3...4fc

Har forsøkt å si at "kan vi ikke bare ligge inntil og stryke". Han må likevel prøve seg 5 ganger.

AnonymBruker
Skrevet

Høres trist ut å ha en mann som er kåt på deg, kanskje finne deg en som er aseksuell 

Anonymkode: 591c0...645

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han kan gjerne ha sex minst 1 gang om dagen, gjerne mer. Om ikke sex,så hvertfall runk og kos. 

Hjelp?

Blir svett bare av å lese det 🥵

Føler med deg. Vær ærlig.

Anonymkode: 482c5...442

Skrevet

Det er ikke holdbart.

Du skriver at det er digg når dere setter i gang, og da kan det hende det ukke er så opplagt for ham at det faktisk er et problem.

Jeg foreslår at du tar det opp tydelig når dere ikke står midt oppi det. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg truet med å forlate han til slutt. Jeg demonstrerte ved å reise meg og gå hver gang han tok initiativ, og det var OFTE. Flere ganger om dagen. Jeg fikk aldri sjansen til å ta initiativ eller kjenne på kåthet, for han var alltid der med penisen sin. Fy, så avtennende det var. Man må da kunne gi partneren sin en klem uten å få kjørt fingre ned i trusa. 

Han skjønte tegninga, og klarte å se det fra min side til slutt. Nå funker det bra. 

Anonymkode: 771ca...424

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nei, du har ingen plikter til å være kåt hele tiden. Du kan ikke si "pliktsex", men du har all rett til å si nei.
Ingen har rett til å bli fornærma av å få nei. Du skal si hva du trenger. Ærlig og tydelig.
En relasjon uten rom for åpen og oppriktig kommunikasjon har ingen verdi.
Dine behov er like gyldige som hans. Å få være i fred, eller bare kose uten sexpress, det er like viktig for deg som sex er for ham.

Jeg blir egentlig skuffa og litt forbanna på voksne folk som ikke kan si hva de føler og mener til kjæresten.
Det er falskt, umodent og selvutraderende.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg truet med å forlate han til slutt. Jeg demonstrerte ved å reise meg og gå hver gang han tok initiativ, og det var OFTE. Flere ganger om dagen. Jeg fikk aldri sjansen til å ta initiativ eller kjenne på kåthet, for han var alltid der med penisen sin. Fy, så avtennende det var. Man må da kunne gi partneren sin en klem uten å få kjørt fingre ned i trusa. 

Han skjønte tegninga, og klarte å se det fra min side til slutt. Nå funker det bra. 

Anonymkode: 771ca...424

Det er akkurat slik...Det er lenge siden jeg faktisk har følt meg kåt og klar. Han klager over at jeg ikke tar første steg. Og jeg merker at jeg vegrer meg for å ha kroppskontakt som ikke er seksuelt. Da vil han med en gang tenke at det skal føre til sex asap. 

Ble han ikke irritert når du bare reiste deg? Kjæresten min vil nok syns det er barnslig og veldig demonstrativt.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Åpent forhold? eller avslutt. Å gå rundt med sexsuell frustrasjon hele tiden er ikke bra for psyken.

Anonymkode: 30239...9f6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Et behov for daglig sex er helt normalt og ikke en avhengighet eller noe usunt, men jeg skjønner selvfølgelig problemstillingen. 

Hvis jeg hadde en partner som ønsket mye mer sex enn meg, hadde det fungert å ha bestemte tider/dager der vi hadde sex, mens andre tider/dager var uten. Dermed kunne vi ha kost og slappet av på de tidene/dagene der sex var "forbudt", uten noe press og mas.

Men det fungerer muligens bare hvis man tenner lett og ønsker sex de tidene/dagene der man skal ha sex. Hadde det vært en idé, eller vil du bare grue deg da? Sexfrie dager der sex er forbudt kan også fungere som tenning, fordi man gleder seg sånn til dagen med sex kommer. Det kan også gi mer flørt i forholdet.

Anonymkode: 0cfd5...410

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Et behov for daglig sex er helt normalt og ikke en avhengighet eller noe usunt, men jeg skjønner selvfølgelig problemstillingen. 

Hvis jeg hadde en partner som ønsket mye mer sex enn meg, hadde det fungert å ha bestemte tider/dager der vi hadde sex, mens andre tider/dager var uten. Dermed kunne vi ha kost og slappet av på de tidene/dagene der sex var "forbudt", uten noe press og mas.

Men det fungerer muligens bare hvis man tenner lett og ønsker sex de tidene/dagene der man skal ha sex. Hadde det vært en idé, eller vil du bare grue deg da? Sexfrie dager der sex er forbudt kan også fungere som tenning, fordi man gleder seg sånn til dagen med sex kommer. Det kan også gi mer flørt i forholdet.

Anonymkode: 0cfd5...410

Veldig enig :) 

Sex hverdag eller tilog med et par ganger om dagen er ikke noe usunt eller noen form for avhengighet. Men, dere har helt klart forskjellige preferanser, og synes det hun over her skriver, høres ut som et godt forslag og komme med ? :) 

Ellers, så kan det jo også hende at man er for forskjellig seksuelt også, slik at det på lang sikt blir for slitsomt for begge. Men, da må man jo helst kommunisere og prøve å se om man kan få løst det på en god måte først :) 

Anonymkode: 50a90...212

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Gjør det slutt. Dere passer overhodet ikke sammen. Ingen som er sexavhengig fordi de ønsker sex, daglig. At du tror det sier ganske mye om hvor dårlig dere to passer sammen.

Anonymkode: 8a891...8b4

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Sånn utifra hva du skriver TS, så forstår jeg ikke hvorfor dere to er sammen. Det er en mismatch mellom dere på noe veldig vesentlig. 

Anonymkode: 61035...e5f

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er dels skyldig i å ha vært der selv. Greia var at hun aldri tok initiativ, og mangelen på bekreftelse, sammen med følelsen av at både sexliv og forholdet var på hell, gjorde at jeg ble helt i min egen boble, når det gjaldt å mase.

Jeg var ikke et avhengig sexmonster, og hadde gladelig levd med sex én gang i uka, så fremt det var gjensidig lyst der, og hun ville prioritere å ha det i livet sitt.  

Anonymkode: 213a5...a30

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg er dels skyldig i å ha vært der selv. Greia var at hun aldri tok initiativ, og mangelen på bekreftelse, sammen med følelsen av at både sexliv og forholdet var på hell, gjorde at jeg ble helt i min egen boble, når det gjaldt å mase.

Jeg var ikke et avhengig sexmonster, og hadde gladelig levd med sex én gang i uka, så fremt det var gjensidig lyst der, og hun ville prioritere å ha det i livet sitt.  

Anonymkode: 213a5...a30

Er også der, samboer tar aldri initiativ, jeg maser heller ikke om sex daglig eller ukentlig heller. Vi har kanskje sex maksimum 1 gang i uka eller hver 14 dag. Vet ikke helt nøyaktig, men det er ikke så ofte. Men for min del så er det ok, ikke greit men heller ikke ugreit. 

Problemet er at jeg må ta initiativ når det skal skje noe, bruker lang tid på forspill og alt det, noe jeg synes er godt/henne og. Men i lengden er det slitsomt at det er hele tiden jeg som må invitere til dette. 

Men kommunikasjonen mellom oss om slike ting er heller ikke bra, vi kommuniserer generelt dårlig i perioder, og disse periodene blir lengre og lengre 

Anonymkode: 6cc12...a6f

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.6.2023 den 18.42):

Hjelp?

Han er helt urealistisk og dette går ikke i lengden. Dere er for forskjellige. 

Anonymkode: 5b3b0...8b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...