Gå til innhold

Flere som har opplevd uhygieniske ansatte på bakeri?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i dag en tur på Baker Brun og skulle kjøpe meg et påsmurt rundstykke og et lite kakestykke, som jeg skulle ha med hjem. Den ansatte tok først et godt grep rundt rundstykket og la det nedi posen, så tok hun hånden rundt kaken for å legge den end i posen. Jeg ble både sjokkert og kvalm.

Hun brukte ikke engangshansker, heller ikke kakespade for å legge varene nedi posen. Hun vasket seg heller ikke på hendene mellom den kunden hun hadde før meg. Hun trykket flittig inn summen til denne kunden og tok i mot kontanter før hun gjikk bort til oss og plukket på kaken og rundstykket vi skulle ha.

Jeg er ikke redd for bakterier, men dette var så uappetittelig at begge varene ble kastet i søpla da vi gikk ut fra bakeriet 🤮

Anonymkode: e3458...f74

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj.. Dette hadde jeg nektet å betalt for!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så en sjåfør for et kjent bakeri miste et brød uten pose på gata, plukke det opp og legge det på trallen igjen...

Anonymkode: 1b4be...153

AnonymBruker
Skrevet

Ja flere ganger. Folk som smører rundstykke uten å vaske seg først. Tar på gulosten med møkkete fingre. 
på Pizzabakeren har jeg sett flere ganger at de ikke vasker hendene før de lager pizza. 
Æsj jeg mister matlysten å bestiller aldri fra der igjen. 

Anonymkode: 8ab41...cd2

Skrevet

Har en venninne som jobbet på bakeri. De varene som falt i gulvet ble lagt i hyllene igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...