AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #1 Skrevet 6. juni 2023 En jeg har hatt sex med og vi er venner har sagt han har en mappe med bilder av meg på. Dette er bilder jeg har sendt han av meg selv. Men liker ikke at han har de bildene lagret av meg. At han kan runke og slik til bildene liker jeg ikke. Kan jeg be han slette bildene? Noe lov på dette ? Noen som vet? Anonymkode: 58a19...a15
candykiss Skrevet 6. juni 2023 #2 Skrevet 6. juni 2023 Dette burde du vel ha tenkt på før du sendte han bildene..? 17 1 16
Stavangerrrr Skrevet 6. juni 2023 #3 Skrevet 6. juni 2023 Det kan du, det bør du og det må han, altså slette 3 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #4 Skrevet 6. juni 2023 Hvorfor sender du bilder om du ikke vil han skal ha de? Så lenge du frivillig har gitt han bilder, så kan du ikke tvinge han til å slette, men er han litt oppegående, så sletter han om du ber han om det Anonymkode: 65ba8...f95 11 4
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #5 Skrevet 6. juni 2023 Du har selv sendt de til han, så ja. Han har lov til å ha de. Men han har ikke lov til å dele de. Slutt å send nakenbilder! Anonymkode: 3173f...be2 5 4
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #6 Skrevet 6. juni 2023 Stavangerrrr skrev (Akkurat nå): Det kan du, det bør du og det må han, altså slette Ja men om han sier han har slettet dem og ikke gjort det da? Er faktisk slik at jeg vil se han har slettet dem, så da må jeg være lur og ikke si det til han før jeg er hos han. Slik at han ikke kan overføre bildene til noe annet uten at jeg vet det. Stoler ikke på han så. Anonymkode: 58a19...a15 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #7 Skrevet 6. juni 2023 Med en eneste gang du sender et nakenbilder fra deg så er det bildet utenfor din kontroll. Husk på det alle sammen, uansett hvor mye du stoler på partner og mann. Anonymkode: 98af2...efe 7 6
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #8 Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja men om han sier han har slettet dem og ikke gjort det da? Er faktisk slik at jeg vil se han har slettet dem, så da må jeg være lur og ikke si det til han før jeg er hos han. Slik at han ikke kan overføre bildene til noe annet uten at jeg vet det. Stoler ikke på han så. Anonymkode: 58a19...a15 Du er bra naiv herregud..... Anonymkode: 98af2...efe 6 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #9 Skrevet 6. juni 2023 Du kan alltids kreve at han sletter bildene men han er ikke pliktig til å gjøre det, det han derimot ikke har lov til er å dele bildene med andre. Anonymkode: 085b9...968 3 3
Sinte-my Skrevet 6. juni 2023 #10 Skrevet 6. juni 2023 Hvorfor sender du nakenbilder til noen du ikke stoler på? 4 4
Thanos Skrevet 6. juni 2023 #11 Skrevet 6. juni 2023 Du ligger med ham, men syntes det er fælt at han runker til bilder av deg som du har sendt ham frivillig??? Gud hjelpe oss... 17 4
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #12 Skrevet 6. juni 2023 Dessverre er det vanskelig å bli sikker her, fordi det er veldig enkelt å gjenopprette slettete filer selv etter papirkurven er tømt. Så dessverre er alt du kan gjøre å stole på han hvis han sier han har slettet dem. Anonymkode: bf7e7...906 4
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #13 Skrevet 6. juni 2023 Thanos skrev (1 minutt siden): Du ligger med ham, men syntes det er fælt at han runker til bilder av deg som du har sendt ham frivillig??? Gud hjelpe oss... Ja jeg er tydeligvis den eneste som har gjort noe dumt som jeg angrer på her inne. takk skal dere ha. Anonymkode: 58a19...a15 1 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #14 Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja men om han sier han har slettet dem og ikke gjort det da? Er faktisk slik at jeg vil se han har slettet dem, så da må jeg være lur og ikke si det til han før jeg er hos han. Slik at han ikke kan overføre bildene til noe annet uten at jeg vet det. Stoler ikke på han så. Anonymkode: 58a19...a15 Han kan jo lagre de hvor som helst. Hvordan skal du se at han har slettet de hvis han har en kopi et annet sted? Håper du lærer av dette. SEND ALDRI NAKENBILDER TIL NOEN!! Og gjør du det, pass på at det er uten ansikt og lett gjenkjennelige kroppsdeler, da om du har spesielle kjennetegn som tatoveringer, føflekker og lignende. Anonymkode: 61222...9a1 7
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #15 Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja jeg er tydeligvis den eneste som har gjort noe dumt som jeg angrer på her inne. takk skal dere ha. Anonymkode: 58a19...a15 Visse ting er dummere å gjøre enn andre ting. Men husk, deler han de med andre, kan du anmelde han! Anonymkode: 61222...9a1 1 3
aksase Skrevet 6. juni 2023 #16 Skrevet 6. juni 2023 (endret) Det er vanskelig å gjøre noe med. Du kan spørre pent om han kan fjerne dem, men du har jo frivillig gitt ham disse bildene, så du er litt stuck. Så er det vel bare å håpe at han ikke har lagt ut bildene på nett, delt dem med venner og sånt. Men det er jo en risiko du tar med åpne øyne i det øyeblikk bildet blir tatt. Eneste bildene som ikke kan komme på avveie og bli brukt i mot din vilje, det er bilder som ikke eksisterer. Ethvert bilde som ligger lagret et sted, papir eller elektronisk, kan komme på avveie, enten det er ved hacking, tyveri, hevn, uhell, tabbe eller hva det måtte være som er årsaken. Kan være noe så uskyldig som at du sender telefonen på service, eller selger den, og du har glemt å fjerne bildene, og så er det gjort. Du kan med loven i hånd forlange at han sletter bilder av deg, og han har ikke lov til å dele dem videre uten ditt samtykke. Det er straffbart å gjøre dette mot din vilje, men om han får straff(saken blir vel mest trolig henlagt om du anmelder), hjelper det deg lite hvis bildene allikevel er spredt. Det eneste sikre er å sørge for at bildene aldri blir tatt i utgangspunktet. Endret 26. juli 2023 av aksase 4
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #17 Skrevet 6. juni 2023 Jeg har timesvis med video av eksen, og oss sammen. Hun lagde ikke noe nummer av det, for som hun sa, så kunne hun aldri kontrollere det likevel. Anonymkode: c552f...63c 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #18 Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har timesvis med video av eksen, og oss sammen. Hun lagde ikke noe nummer av det, for som hun sa, så kunne hun aldri kontrollere det likevel. Anonymkode: c552f...63c Sikkert gøy for nydamen... Han har vel slike bilder av andre også da. Så du er en ei i runkekarusellen. Er ikke det fint? 🤭 Anonymkode: 7e0a2...cef 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #19 Skrevet 6. juni 2023 Han har lov til å ha de, se på de, printe de ut og ha de på nattbordet. Men han har ikke lov til å dele de med andre. Anonymkode: 596c9...62f 1 4
Isambard Skrevet 6. juni 2023 #20 Skrevet 6. juni 2023 Ja, han har lov til å lagre bildene. Jeg foreslår at du spør pent om han kan slette dem. Det blør han gjøre hvis han er en anstendig person. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå