AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #1 Skrevet 6. juni 2023 heia bor et sted midlertidig og kunne tenkt meg å henge opp litt bilder, men hva kan jeg bruke? finnes det noe jeg kan bruke, som kan brukes flere ganger? er litt dyrt å kjøpe masse utstyr og kun få brukt det en gang nemlig Anonymkode: db5c1...532
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #2 Skrevet 6. juni 2023 Det finnes sånne bildeoppheng greier med lin på begge sider. Men min erfaring er at bildene detter ned etter noen måneder eller år og ikke henger sikkert Anonymkode: 68444...8e7 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #3 Skrevet 6. juni 2023 Disse her https://www.clasohlson.com/no/Hjem/Innredning/Opphenging/c/2127 Anonymkode: 68444...8e7
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #4 Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Disse her https://www.clasohlson.com/no/Hjem/Innredning/Opphenging/c/2127 Anonymkode: 68444...8e7 Kan de brukes igjen og igjen? Anonymkode: db5c1...532
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #5 Skrevet 6. juni 2023 Borrelåsteip. Kan ikke brukes flere ganger, men er billig å kjøpe på for eksempel biltema Anonymkode: 4a2ac...062
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #6 Skrevet 7. juni 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Borrelåsteip. Kan ikke brukes flere ganger, men er billig å kjøpe på for eksempel biltema Anonymkode: 4a2ac...062 Men da ødelegges jo uansett veggen om man prøver å fjerne de. Anonymkode: af467...740
newman01 Skrevet 7. juni 2023 #7 Skrevet 7. juni 2023 17 hours ago, AnonymBruker said: heia bor et sted midlertidig og kunne tenkt meg å henge opp litt bilder, men hva kan jeg bruke? finnes det noe jeg kan bruke, som kan brukes flere ganger? er litt dyrt å kjøpe masse utstyr og kun få brukt det en gang nemlig Anonymkode: db5c1...532 Du sier ikke hva slags vegger du har, men det er ofte begrenset med utstyr og kostnader for de enkle tingene. En hammer til 49kr bør være innafor investeringsmessig. En skrutrekker bør du ha i hus allerede, om ikke kan du ofre noen hundrelapper på en Bacho-skralle med bitssett. De Command-krokene med lim linket til litt oppi her er overraskende gode innendørs. Underlaget må være rent før de henges opp, og når de først er festet faller de stort sett ikke ned igjen. De er ikke så glade i å henge utendørs, da veksling mellom pluss og minus og fuktighet får dem til å løsne. Slike væromslag skjer sjelden innendørs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå