AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #1 Skrevet 6. juni 2023 En jeg datet sa etter noen ganger med sex "Vil sove over i dag så jeg tar med overnattingstøy og toalettmappen min!" Jeg stusset over at det ikke var et spørsmål (rødt flagg allerede der kanskje?). Uansett, jeg sa nei fordi jeg hadde eksamen morgenen etter og trengte å sove skikkelig. Vi møttes på date som avtalt og hadde sex uten overnatting som vi pleide og rett etter det så ghostet han meg og jeg fikk en forklaring noen måneder senere på at han ikke så noe potensiale i oss. Kan en mann ønske å overnatte hos noen han ikke liker? Sex fikk han jo uten overnatting også så jeg trodde at han ville overnatte betydde noe mer? Anonymkode: 4c6ed...00e
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #2 Skrevet 6. juni 2023 Tror ikke de må ønske noe seriøst for å sove over. En av mine mannlige venner synes det er mye bedre å sove sammen med noen enn alene, så for han (og sikkert flere) så handler det om at han liker å ha noen der tror jeg. Sikkert varierende det her, men min venn er ekstremt glad i nærhet - og det trenger ikke å være noe seriøst innblandet for han i hvert fall Anonymkode: 70272...210
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #3 Skrevet 6. juni 2023 Jeg leser det som at han fikke såret egoet sitt ved at du sa nei til overnatting, og at han kanskje følte seg "brukt". 😅😂 Det er jo såklart super barnslig, og såklart ønsket du å sove godt før eksamen.. Anonymkode: 1f990...b8a 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #4 Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg leser det som at han fikke såret egoet sitt ved at du sa nei til overnatting, og at han kanskje følte seg "brukt". 😅😂 Det er jo såklart super barnslig, og såklart ønsket du å sove godt før eksamen.. Anonymkode: 1f990...b8a Vi hadde en veldig hyggelig dag og date selvom han ikke fikk overnatte, så daten virket ikke preget av at jeg sa nei. Når han ghostet meg var det jeg som satt igjen å følte meg brukt for han hadde hele veien sagt at han ville noe seriøst men så snudde alt helt ut fra det blå. Anonymkode: 4c6ed...00e 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #5 Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg leser det som at han fikke såret egoet sitt ved at du sa nei til overnatting, og at han kanskje følte seg "brukt". 😅😂 Det er jo såklart super barnslig, og såklart ønsket du å sove godt før eksamen.. Anonymkode: 1f990...b8a Jepp, om en mann blir såret av å bli kastet ut etter sex så er han superbarnslig, om en kvinne blir såret av å bli kastet ut etter sex så blir hun brukt. Anonymkode: 0471c...71a 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #6 Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi hadde en veldig hyggelig dag og date selvom han ikke fikk overnatte, så daten virket ikke preget av at jeg sa nei. Når han ghostet meg var det jeg som satt igjen å følte meg brukt for han hadde hele veien sagt at han ville noe seriøst men så snudde alt helt ut fra det blå. Anonymkode: 4c6ed...00e Hvordan i all verden kan du føle deg brukt når det var du som avviste ham? Han snudde jo ikke ut av det blå.. Anonymkode: 0471c...71a 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #7 Skrevet 6. juni 2023 Menn kan overnatte ja, jeg har hatt flere ff som overnattet opp igjennom. Kjipt at han ghostet, men du fikk heldigvis en forklaring etterhvert. Anonymkode: e850a...c1a
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #8 Skrevet 6. juni 2023 Jeg har nesten alltid overnattet selv om det ikke var noe seriøst, så det trenger ikke bety mye det Anonymkode: 7896c...43e
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #9 Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Menn kan overnatte ja, jeg har hatt flere ff som overnattet opp igjennom. Kjipt at han ghostet, men du fikk heldigvis en forklaring etterhvert. Anonymkode: e850a...c1a Ja jeg vet at med ffs og fylla hookups er det vanlig å overnatte uten følelser mest for enkelhetens skyld. Syns bare det var så rart. Han sa når jeg fikk en forklaring at han aldri hadde hatt følelser for meg men det var det han oppførte seg som og fikk meg til å tro helt frem til han ghostet. Anonymkode: 4c6ed...00e
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #10 Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har nesten alltid overnattet selv om det ikke var noe seriøst, så det trenger ikke bety mye det Anonymkode: 7896c...43e Ok takk for svar. Anonymkode: 4c6ed...00e
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #11 Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvordan i all verden kan du føle deg brukt når det var du som avviste ham? Han snudde jo ikke ut av det blå.. Anonymkode: 0471c...71a Jeg avviste han ikke. Han hadde full forståelse at det passet dårlig akuratt den dagen og vi hadde en fin og hyggelig date og rundet av med sex som vi pleide før han dro hjem til seg som han pleide. Anonymkode: 4c6ed...00e
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #12 Skrevet 6. juni 2023 Jeg har sovet med masse menn og de har holdt rundt meg hele natta uten at de ville noe mer, det er noe med den nærheten og varmen. Anonymkode: d6e77...dd3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #13 Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jepp, om en mann blir såret av å bli kastet ut etter sex så er han superbarnslig, om en kvinne blir såret av å bli kastet ut etter sex så blir hun brukt. Anonymkode: 0471c...71a Altså, om ma blir veldig lei seg for at en man dater ikke vil ha overnatting før eksamen, så er man vel litt barnslig ja.. Mange som ikke får sovet veldig godt og tungt de første nettene ma sover sammen, så det burde ha blitt møtt med forståelse... Anonymkode: 1f990...b8a
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #14 Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg avviste han ikke. Han hadde full forståelse at det passet dårlig akuratt den dagen og vi hadde en fin og hyggelig date og rundet av med sex som vi pleide før han dro hjem til seg som han pleide. Anonymkode: 4c6ed...00e Så du velger heller å tro at han datet deg, uten å egentlig like deg? Jeg tror egoet hans var veldig skjørt og han ble skuffet og lei seg når han ikke fikk liggeover. (Han spurte jo ikke engang).. Også hadde han ikke modenhet til å være ærlig og si at han ble lei seg. Menn, føler også på samme følelser som oss.. Anonymkode: 1f990...b8a 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #15 Skrevet 6. juni 2023 Det betyr absolutt ingenting, har hatt menn til overnatting etter deres ønske som har klenget på meg som en teddybjørn hele natten uten at de har vært seriøse eller interessert. Stort rødt flagg å ghoste når du hadde en forklaring på hvorfor det ikke fungerte med overnatting, disse grensene respekterte han åpenbart ikke selv om du hadde en viktig dag da han velger å gjøre noe så stygt som å ghoste pga det Anonymkode: 7ec9d...475
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå