Gjest Tjufsen Skrevet 6. juni 2023 #1 Del Skrevet 6. juni 2023 Tenkte litt på det i går, og litt idag, utfordringen var på en måte å finne en måte å stoppe lyset på, så det ble et bilde foran deg, det kommer sikkert mer avanserte måter å gjøre det på, men det jeg tenkte da, var å sende ut usynlig støv foran lyskilden, så det blir et bilde i støvet, ufarlig støv, bare en kontinuerlig strøm av det, løsningen var foran meg hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #2 Del Skrevet 14. juni 2023 Tjufsen skrev (På 6.6.2023 den 14.32): Tenkte litt på det i går, og litt idag, utfordringen var på en måte å finne en måte å stoppe lyset på, så det ble et bilde foran deg, det kommer sikkert mer avanserte måter å gjøre det på, men det jeg tenkte da, var å sende ut usynlig støv foran lyskilden, så det blir et bilde i støvet, ufarlig støv, bare en kontinuerlig strøm av det, løsningen var foran meg hele tiden Ekspander Veldig kult! Har sett verre ting på Høstutstillingen, for å si det sånn 😍 Anonymkode: 39f2e...b75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå