Gå til innhold

Victoria Goller - TeamJegLiker

LinnHenrikke

Anbefalte innlegg

Ser Victoria har tatt opp igjen båndet med Berlinda…..håper hun skjønner at dette kan påvirke hennes nye business,og at troverdigheten med å nevne B i mye hun gjør nå ikke trenger å slå bare positivt ut

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenkte det samme. 

jeg liker Victoria skikkelig! syns hun er ekte, genuin og har skikkelig fin utstråling. 
Håper hun ikke lar seg bruke og lure av Belinda igjen, slik som sist. 
Belinda er en svindler, som bruker opp alle rundt seg.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Hermines skrev (På 22.1.2025 den 13.46):

Jeg tenkte det samme. 

jeg liker Victoria skikkelig! syns hun er ekte, genuin og har skikkelig fin utstråling. 
Håper hun ikke lar seg bruke og lure av Belinda igjen, slik som sist. 
Belinda er en svindler, som bruker opp alle rundt seg.

Jeg slettet henne automatisk da hun la ut at hun er med Belinda igjen ! Fikser ikke den damen !

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (På 7.2.2025 den 20.59):

Jeg slettet henne automatisk da hun la ut at hun er med Belinda igjen ! Fikser ikke den damen !

Samme her! Victoria sier på snappen sin: de gode vennene min, og Berlinda….. Hun anser ikke Berlinda som sine gode venninne? eller er det for å poengtere at det er sååå viktig å nevne Berlinda også…. 
Victoria, nå må du finne tilbake til deg selv og der du var, hvis ikke kommer du nok dessverre å miste mange av dine gode følgere, og som betaler for din nye nettside…. Berlinda kommer nok til å skade Victoria’s nye business med at Viktoria poengterer mye om dagen hvor hun nevner B i flere snapper. Er ikke første gangen B skader businessen til en snapper….

Fader så synd, for jeg likte virkelig Victoria, og den hun var….

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livsnyter67 skrev (På 10.2.2025 den 9.37):

Samme her! Victoria sier på snappen sin: de gode vennene min, og Berlinda….. Hun anser ikke Berlinda som sine gode venninne? eller er det for å poengtere at det er sååå viktig å nevne Berlinda også…. 
Victoria, nå må du finne tilbake til deg selv og der du var, hvis ikke kommer du nok dessverre å miste mange av dine gode følgere, og som betaler for din nye nettside…. Berlinda kommer nok til å skade Victoria’s nye business med at Viktoria poengterer mye om dagen hvor hun nevner B i flere snapper. Er ikke første gangen B skader businessen til en snapper….

Fader så synd, for jeg likte virkelig Victoria, og den hun var….

Helt uaktuelt for meg å følge noen som har noe med Belinda å gjøre . Ingen må fortelle meg at det er noe bra med henne . Alt går i penger , griskhet og meg meg meg . Hadde sikkert solgt sin egen bestemor for 1 krone . Og løgn ikke minst.

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja….. og der er Victoria inne med BH også…….Noen bør fortelle henne at å reklamere med BJ og BH  inn på sine sosiale medier er bad business for fru VG…..IMG_9367.thumb.jpeg.b414d552611217fae82ad7d6ba28d624.jpeg

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...