AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #1 Del Skrevet 6. juni 2023 Altså en som går smidig på en som ikke står i ro😅Samt at den ikke er så klissete at det blir mye gris og alt fester seg av sand og div. Noen som kan anbefale noen? Anonymkode: 2ec6b...725 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #2 Del Skrevet 6. juni 2023 Foreslår å bruke spray, det har gjerne en litt lettere konsistens og er lette å smøre ut. Jeg ville anbefale å lese seg litt opp om solkrem, da mange inneholder stoffer som er allergifremkallende og mistenkt hormonforstyrrende. Jeg bruker Änglamark selv, synes den trekker godt inn og er veldig lite klissete på huden, den er også fri for problematiske stoffer. En bonus er at den har en veldig snill pris. Anonymkode: cc100...c2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 6. juni 2023 #3 Del Skrevet 6. juni 2023 (endret) Anbefaler spray som ikke trenger å smøres inn. Jeg foretrekker det selv også. Så mye raskere og enklere og slipper klissete hud. Vi bruker denne. Endret 6. juni 2023 av Arkana 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #4 Del Skrevet 6. juni 2023 Bruker Eucerin Sun Kids Dry Touch SPF50+. Uten parfyme, kjempelett på huden og trekker inn uten å være klissete. Passer for sensitive hud og babyer. Vi smører dog kun veldig utsatte områder, som kinnene og hendene som er umulig å dekke til nå, selv i skyggen. Ellers har vi på tynn bukse og lang genser hvis det lar seg gjøre, samt solhatt Anonymkode: 0ecf7...c86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #5 Del Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Foreslår å bruke spray, det har gjerne en litt lettere konsistens og er lette å smøre ut. Jeg ville anbefale å lese seg litt opp om solkrem, da mange inneholder stoffer som er allergifremkallende og mistenkt hormonforstyrrende. Jeg bruker Änglamark selv, synes den trekker godt inn og er veldig lite klissete på huden, den er også fri for problematiske stoffer. En bonus er at den har en veldig snill pris. Anonymkode: cc100...c2f Var den jeg brukte da jeg hadde behov for å spørre etter en som IKKE er klissete😅 Anonymkode: 2ec6b...725 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #6 Del Skrevet 6. juni 2023 Arkana skrev (37 minutter siden): Anbefaler spray som ikke trenger å smøres inn. Jeg foretrekker det selv også. Så mye raskere og enklere og slipper klissete hud. Vi bruker denne. Takk, Den så jo veldig bra ut! Anonymkode: 2ec6b...725 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #7 Del Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Bruker Eucerin Sun Kids Dry Touch SPF50+. Uten parfyme, kjempelett på huden og trekker inn uten å være klissete. Passer for sensitive hud og babyer. Vi smører dog kun veldig utsatte områder, som kinnene og hendene som er umulig å dekke til nå, selv i skyggen. Ellers har vi på tynn bukse og lang genser hvis det lar seg gjøre, samt solhatt Anonymkode: 0ecf7...c86 Den har uttørkende alkohol som andre ingrediens, altså er det det det er mest av i solkremen, vet ikke om jeg vil smøre det på ungen😅Er nok derfor den ikke er klissete. Anonymkode: 2ec6b...725 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #8 Del Skrevet 6. juni 2023 Bruker cosmica Anonymkode: 54b5a...760 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #9 Del Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Den har uttørkende alkohol som andre ingrediens, altså er det det det er mest av i solkremen, vet ikke om jeg vil smøre det på ungen😅Er nok derfor den ikke er klissete. Anonymkode: 2ec6b...725 Så dessverre at den andre fra vita lengre opp også hadde det. Anonymkode: 2ec6b...725 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #10 Del Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bruker cosmica Anonymkode: 54b5a...760 Er den lite fet og klissete? Anonymkode: 2ec6b...725 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #11 Del Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bruker cosmica Anonymkode: 54b5a...760 Forbrukerrådet kom vel til at Cosmica sine solkremer inneholder hormonforstyrrende stoffer... Så vet ikke om jeg ville smurt ungen min i det. Anonymkode: a7a5c...28a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #12 Del Skrevet 6. juni 2023 Jeg bruker Anglagård, kjøpes på Coop, billig, drøy og bra! Anonymkode: cee8e...ee7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #13 Del Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg bruker Anglagård, kjøpes på Coop, billig, drøy og bra! Anonymkode: cee8e...ee7 Mente Änglamark 😄 Anonymkode: cee8e...ee7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #14 Del Skrevet 6. juni 2023 Solkremene som får toppscore og grønt fjes inneholder verken miljøskadelige stoffer, allergifremkallende stoffer, parfyme eller stoffer som er mistenkt hormonforstyrrende – blant testvinnerne finner vi solkrem fra Coops egen merkevare Änglamark! Anonymkode: cee8e...ee7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #15 Del Skrevet 6. juni 2023 Bruker Änglamark eller Cliniderm Anonymkode: 98cd7...86e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettrollet Skrevet 6. juni 2023 #16 Del Skrevet 6. juni 2023 (endret) ... Endret 6. juni 2023 av Nettrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #17 Del Skrevet 6. juni 2023 Änglamark Anonymkode: 09699...365 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #18 Del Skrevet 6. juni 2023 La Roche Posay Anonymkode: e9d8b...3e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #19 Del Skrevet 6. juni 2023 Änglamark fra meg også. Anonymkode: df5f6...e80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #20 Del Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Altså en som går smidig på en som ikke står i ro😅Samt at den ikke er så klissete at det blir mye gris og alt fester seg av sand og div. Noen som kan anbefale noen? Anonymkode: 2ec6b...725 Spray inneholder mye hormonforstyrrende stoffer. gjør det heller til en lek. Anonymkode: c948c...c1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå